فرماندار شهرستان کازرون در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از افزایش 300 درصدی اعتبارات برای کازرون در سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 08 July 2017
به گزارش تابناک فارس:علوی  گفت: ما در سال گذشته و امسال به لحاظ افزایش اعتبارات 300 درصد افزایش داشتیم و در بحث اعتبارات استانی 128 درصد افزایش داشتیم.

فرماندار کازرون در بحث اعتبارات 3 درصد نفت و گاز گفت: اعتبارات این شهرستان از محل سه درصد درآمد نفت و گاز در مقایسه با پارسال سه برابر شده و از 40 میلیارد ریال به 129 میلیارد ریال در سال 96 رسیده است که یک سری الزامات داریم که باید حتما آن را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: در بحث اعتبارات بسیج باید یک درصد را در اختیار آنها برای توسعه پایگاه های مقاومت قرار دهیم.

علوی همچنین گفت: 6 درصد الزام در حوزه مدیریت بحران داریم که بحث آب شرب و اطفای حریق و... را در بر می گیرد.

فرماندار کازرون توجه بیشتر به حوزه آب و راه و آموزش و پرورش را در بودجه امسال مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه ویژه مدیر کل صدا و سیمای استان فارس، بودجه صدا و سیما نیز خوب بود و جای تقدیر دارد و این اقدام می تواند در کاهش آسیب های فرهنگی بسیار موثر باشد.

وی اضافه کرد: امسال با پی گیری های مستمر و قابل تقدیر نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی دو دهستان قائمیه نیز جزو مناطق محروم محسوب شد و بخش چنارشاهیجان نیز می تواند از اعتبارات 3 درصد نفت و گاز استفاده کند.

علوی ادامه داد: با توجه به رعایت انصاف و عدالت بخش هایی در مرکز هستند که محروم بوده و سعی کردیم در اعتبارات استانی به آن ها توجه کنیم.

فرماندار کازرون با تقدیر از مدیر عامل شرکت گاز استان فارس اظهار داشت: با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان کلنگ زنی آغاز عملیات گازرسانی به  54 روستا را داشتیم که اعتباری معادل 2برابر بودجه شهرستان بود.

وی افزود: امیدواریم با گازرسانی وسیع، شهرستان کازرون به عنوان شهرستان پاک از نظر سوخت معرفی شود؛ ضمن اینکه این حرکت بزرگ یک اشتغال زایی خوب را موجب شده است.

علوی ادامه داد: سد نرگسی و تصفیه خانه شهرستان، محور ترانزیت جاده ابوالحیات و... جزو پروژه های بزرگ است که امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد.

فرماندار کازرون با اشاره به سودجویی برخی ها در بحث مسکن مهر نیز گفت: مردم به فرمانداری پناه می آورند و باید ما مشکلات را در این خصوص پی گیری کنیم و جلوی سوءاستفاده برخی افراد را که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند را بگیریم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
چرا بایستی یک درصد از بوجه شهرستان صرف امور بی ربط، نظیر توسعه پایگاه مقاومت بسیج گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار