رئیس‌کل دادگستری استان فارس با تقدیر از مدیریت جهادی شهردار شیراز، گفت: امروز در شیراز با چهره‌ای آبرومند و متفاوت از گذشته روبه‌رو هستیم.
کد خبر: ۴۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 06 July 2017
رئیس‌کل دادگستری استان فارس در دیدار با علیرضا پاک‌فطرت ضمن اشاره به مدیریت تخصصی و جهادی شهردار شیراز اظهار داشت: کارنامه درخشان شهرداری در سال‌های اخیر گویای همه‌چیز بوده و این عملکرد مثبت در سایه یک روحیه جهادی و انقلابی به دست آمده است.

علی القاصی‌مهر افزود: در این چند سالی که به عنوان رئیس‌کل دادگستری در استان فارس حضور دارم، شاهد تحولات مناسبی در حوزه شهری بودم که بی‌گمان این تحولات حاصل مدیریت تخصصی و جهادی شهردار شیراز بوده است.

رئیس‌کل دادگستری فارس ادامه داد: امروز در شیراز با شهری آبرومند و چهره‌ای متفاوت از گذشته روبه‌رو هستیم که این روند صعودی با حمایت از تداوم تلاش‌ها و اقدامات انجام‌شده، روزبه‌روز گسترش خواهد یافت.

القاصی‌مهر بابیان اینکه اعتبارات در سال‌های اخیر به سمت عمران و آبادانی شهر رفته است، خاطرنشان کرد: کارهای انجام‌شده در شیراز برای شهروندان قابل‌لمس بوده و به‌خوبی احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت مکان‌های ورزشی، فرهنگ‌سراها، پارک‌ها، بزرگراه‌ها، خانه‌های محله و... موجبات آرامش بیشتر شهروندان را فراهم خواهد کرد، افزود: این‌گونه حرکات عمرانی و فرهنگی بی‌گمان به کاهش جرائم نیز می‌انجامد.

این مقام مسؤول همچنین از همکاری شعب دادگستری در جهت کاهش زمان دادرسی در حوزه شهری خبر داد و گفت: ما در شورای عالی منابع طبیعی باقدرت پشتیبان حفظ محیط‌زیست شهری خواهیم بود.

شهردار شیراز نیز در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و یارانش، از مدیریت قاطع و دقیق رئیس‌کل دادگستری فارس و مسؤولان قضایی در برخورد با جرائم و ایجاد امنیت پایدار، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار