برق نوین با 4 تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس بازی تدارکاتی می کند/ آخرین وضعیت برق نوین در نقل و انتقالات/ مدافع فصل پیش فوذاد به فجر پیوست
کد خبر: ۴۵۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 05 July 2017
به گزارش تابناک فارس:با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ یک فوتبال کشور تیم فجرسپاسی تا بدین جای کار بازیکنانی نظیر محمد پاپی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی، رامین دهقانی از ایرانجوان بوشهر، علی دغاغله از استقلال خوزستان، امین شجاعیان از نساجی قائمشهر، سعید قائدی فر از سپاهان اصفهان و پیمان سلمانی را از ذوب آهن اصفهان به خدمت گرفته است.

برقی ها نیز بیکار ننشسته اند و با 8 بازیکن فصل گذشته خود قرارداد جدید بسته و در آخرین نقل و انتقال صورت گرفته در این باشگاه مهرداد بشاگردی سنگربان فصل گذشته فولاد خوزستان را به خدمت گرفته اند.
 
برق نوین با 4 تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس بازی تدارکاتی می کند
محمدعلی تابع‌بردبار؛سرپرست برق نوین گفت: تاکنون تکلیف 90 درصد بازیکنان تیم برق جدید مشخص شده و ترکیب این تیم تا فردا پنجشنبه نهایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با مشخص شدن ترکیب نهایی، تمرینات این تیم وارد مرحله جدید می‌شود، افزود: تیم برق در نخستین دیدار تدارکاتی خود، روزهای پایانی هفته آینده در شیراز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

سرپرست باشگاه برق جدید فارس با اشاره به اردوی 6 روزه این تیم در مشهد پس از انجام بازی تدارکاتی با استقلال خوزستان، بیان کرد: در مشهد نیز 2 دیدار تدارکاتی با تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین این تیم پس از اردوی مشهد به تهران عزیمت کرده و اواخر تیرماه در یک دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند.

آخرین وضعیت برق نوین در نقل و انتقالات
تابع‌بردبار با اشاره به وضعیت تیم فوتبال برق جدید فارس در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: 9 بازیکن از تیم بزرگسالان قراردادشان را تمدید و 6 بازیکن از تیم جوانان نیز به این تیم اضافه شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین 3 بازیکن از  تیم‌های پارس جنوبی و استقلال اهواز به برق جدید ملحق شدند.

سرپرست باشگاه برق جدید فارس خاطرنشان کرد: 7 بازیکن دیگر نیز طی امروز و فردا به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.
 
مدافع فصل پیش فوذاد به فجر پیوست
سروش سعیدی بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان به فجرسپاسی پیوست‌.

مدافع سابق فجرسپاسی و فصل گذشته فولاد با رد پیشنهادات لیگ یکی‌ و لیگ برتری به تیم سابقش بازگشت تا بار دیگر شاگرد کلانتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار