کد خبر: ۴۵۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 02 July 2017
 فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق توسط مأموران انتظامی کشف شده است.

سردار احمد علی گودرزی ضمن اشاره به دوازدهم تیرماه سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: نیروی انتظامی استان فارس در راستای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری، مبارزه بی امان با قاچاق کالا را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان  اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است، کارکنان جان بر کف انتظامی استان با همه توان و با بکارگیری امکانات موجود در راستای مبارزه با این پدیده شوم، اقدامات خود را انجام داده و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی استان در خصوص کالای قاچاق، گفت: طی یک سال گذشته مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل کالاهای سلامت محور، پوشاک، لوازم یدکی، سیگار، لوازم خانگی و ... توسط مأموران کشف شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این خصوص چهار هزار و ۶۷۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شده است، تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی شش هزار و ۷۹۰ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۶۱ فقره پرونده با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است، گفت: ارزش کل محموله های قاچاق کشف شده بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

این مقام انتظامی افزود: تعداد دستگیر شدگان در این حوزه ۲۹ درصد، تعداد خودروهای توقیفی ۲۸ درصد و ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در سال جاری است، گفت: شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار