معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸ طرح ریلی در کشور مورد توجه قرار دارد که شش طرح آن از جمله راه‌آهن بوشهر به شیراز با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در اولویت اجراء قرار دارد.
کد خبر: ۴۴۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 25 June 2017
امیر امینی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه در سفر به این استان طرح‌های مختلف راه‌سازی مورد بررسی قرار می‌‌گیرد اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر ضمن بررسی پروژه‌های مختلف راهسازی در نقاط مختلف راهکارهای لازم برای حل مشکلات آنها ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای راه‌های روستایی افزود: در این سفر تکمیل و تسریع در اجرای راه‌های روستایی استان از جمله  جاده‌های مختلف دشتستان بررسی و مشکلات تامین اعتبارات ملی آنها بررسی و برطرف می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و تجهیز منابع وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  تکمیل راه‌های روستایی در اولویت قرار دارد تصریح کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها اعتباراتی از محل ارزش افزوده مصوب شده که پیش بینی می‌شود یک‌هزار میلیارد تومان از این محل برای تسریع در اجرای راه‌های روستایی تخصیص یابد.

امینی با تاکید بر اجرایی شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز افزود: مسیر راه‌آهن بوشهر به شیراز 450 کیلومتر و  مسیر طرح ریلی بوشهر، عسلویه، شیراز 640 کیلومتر تعیین شده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی در اجرای راه‌‌آهن بوشهر به شیراز تاکید کرد: 8 طرح ریلی در کشور مورد توجه قرار دارد که شش طرح آن از جمله راه‌آهن بوشهر به شیراز با 2 هزار و 500 میلیارد تومان در اولویت اجراء قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و تجهیز منابع وزیر راه و شهرسازی افزود: برای اجرای طرح ریلی بوشهر، عسلویه و شیراز 4 هزار میلیارد تومان ارزیابی مالی شده است که اجرای این پروژه نیازمند فاینانسور دارد.

امینی بیان کرد: امسال برای اجرایی شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز فاینانسور انتخاب می‌شود و اعتبارات لازم برای تحقق این مهم مصوب و اختصاص می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار