برای شناسایی استعدادهای فوتبالی و تربیت بازیکنانی برای آینده باشگاه‌های فجر سپاسی و برق نوین شیراز، از بازیکنان زیر 23 سال تست‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 20 June 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: همواره تیم‌های فوتبالی استان فارس به‌عنوان استعدادیاب  و بازیکن‌ساز در کشور مطرح بوده و بازیکنان بسیاری از این استان به تیم‌های مطرح کشور و حتی خارج از آن معرفی شده است.

بازیکنانی که در حال حاضر بیش از ده‌ها نفرشان در لیگ برتر توپ می‌زنند و به چهره‌های کلیدی فوتبال کشور تبدیل شده‌اند.

این مهم گرچه نشان از فوتبال‌خیز بودن استان فارس است اما نقش مربیان فوتبالی فارس در کشف استعدادها و پرورش و تربیت بازیکنان گمنام و تبدیل آنها به ستاره‌های برتر فوتبال کشور غیرقابل انکار است.

اقدام پسندیده تیم‌های شیرازی در پرورش استعدادها و ظرفیت‌های برتر ورزشی سبب شده کمتر تیم شیرازی در لیگ‌های مختلف کشور از بازیکنان غیربومی استفاده کند.

امسال نیز که این توفیق نصیب فوتبال‌ استان فارس شده تا با 2 تیم در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند، فرصت دوباره‌ای نیز در اختیار این تیم‌ها قرار گرفته تا بازیکنان بومی استان را به فوتبال سطح اول کشور معرفی و شرایطی برای تبدیل شدن آنها به ستاره‌های فوتبالی مهیا شود.

بدین منظور باشگاه‌های فجر شهید سپاسی شیراز و برق نوین فارس در اقدامی نیک فراخوان تست‌گیری بازیکنان جدید را اعلام کرده تا جوانان کوشا و ورزشکار استان از فرصت ایجاد شده برای نشان دادن استعدادهای خود بهره‌مند شوند.

این تست‌ها که ویژه بازیکنان زیر 23 سال است ساعت 15 و 30 تا 18 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (31 خرداد و اول تیر) توسط تیم فجر شهید سپاسی شیراز در زمین چمن هوابرد انجام می‌شود.

همچنین از متقاضیان برای شرکت در تست تیم برق نوین فارس خواسته شده روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (29 تا 31 خرداد) از ساعت 15 و 45 دقیقه عصر با حضور در زمین چمن حمزه واقع در خیابان حسینی جدید (آستانه) در این تست شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار