مدیر حج و زیارت فارس از تکمیل ظرفیت حج تمتع در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 18 June 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه امسال سه هزار و 400 نفر از استان فارس در قالب 25 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت: اعزام زائران بیت‌الحرام از 21 مردادماه آغاز می‌شود.

زینلی با بیان اینکه اطلاعات پروازی کاروان‌ها به زودی اعلام می‌شود،افزود: کلاس‌های آموزشی برای انجام اعمال حج برای زائران برگزار می‌شود و زائران باید در تمامی کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و برای اطلاع از زمان کلاس‌ها به مدیران کاروان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه نقل و انتقال فیش‌های حج همچنان امکانپذیر است، ادامه داد: نقل و انتقالات حتما باید از طریق دفاتر زیارتی مجاز انجام شود و متقاضیان به پیامک‌ها و پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، توجه نکنند.

زینلی درباره اعزام عتبات عالیات نیز بیان کرد: در سه ماه امسال به صورت هفتگی بیش از 20 کاروان 40 نفره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و پروازهای جدید نیز برای این امر برقرار شده است.

مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: روزانه 3 کاروان زمینی و به صورت هفتگی 2 کاروان به صورت هوایی از استان فارس به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار