معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: برای ایجاد وحدت، آرامش و امنیت بیشتر در این شهرستان باید بنیه های انتظامی و امنیتی در این منطقه با حمایت فرماندهی انتظامی فارس و شورای تامین استان تقویت شود.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 18 June 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:لارستان و بزرگداشت سالروز شهادت سرهنگ شهید علی محمد ساریخانی، بدون اشاره به چگونگی فعالیت های انجام شده اظهار داشت: برای تحقق این مهم اقدامات خوبی در کشور و استان فارس صورت گرفته است.
وی بیان کرد: لارستان یکی از شهرستان های ورودی استان فارس است و ممکن است در بحث قاچاق کالا، ورود اتباع بیگانه و مواردی مشابه آن آسیب پذیر باشد و اگرچه نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی با قدرت هرچه تمامتر در این زمینه اعمال مدیریت و با متخلفان قاطعانه برخورد می کنند، اما انتظار داریم فعالیت ها در این عرصه با اهتمام بیشتری دنبال شود.
فرماندار ویژه لارستان افزود: با توجه به گستردگی این شهرستان، پوشش امنیتی و انتظامی شهرستان هزینه بر است و با وجودی که نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی وظایف روزانه خود را به خوبی انجام می دهند اما ممکن است ما آسیب هایی خارج از حوزه شهرستان داشته باشیم و باید در این مورد نیز چاره اندیشی شود.
حسنی ادامه داد: اقدام دست اندرکاران نیروی انتظامی باید مبتنی بر رویکردهای اجتماعی و اخلاقی باشد به نحوی که هم در مقابل متخلفان با اقتدار اعمال قانون انجام شود و هم موجب نارضایتی مردم نشود، این شیوه عمل بی شک موجب افزایش امنیت شهروندان خواهد شد.
فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از مقام والای شهدا گفت: شهدا برای کشور ما امنیت و اقتدار به ارمغان آوردند و امروز اگر امنیت، استقلال، آسایش و آزادی داریم به برکت خون مقدس شهدا، وجود با برکت امام (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
حسنی افزود: همگان باید وصیت نامه های شهدا را مطالعه و به آنها توجه و عمل کنیم، بیشتر وصیت شهدا حول این محور است که ما در راه اسلام، استقلال، امنیت و نهادینه کردن ارزش های دینی جنگیدیم و شهید شدیم.
وی ادامه داد: اکنون وظیفه ماست که از ارزش ها و آرمان های والای شهدا دفاع کنیم و پوینده راه آنان باشیم.
در ادامه این یادواره از خانواده های شهدای نیروی انتظامی لارستان تجلیل شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار