سفره‌های آسمانی برای ۱۲۰۰ نفر از نیازمندان در فراشبند گسترده شد.
کد خبر: ۴۴۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 17 June 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نعمت الله ممویی، مدیر کمیته امداد شهرستان فراشبند با بیان اینکه با کمک خیران ۱۲۰۰ نفر از نیازمندان اطعام شده اند، گفت: برای اطعام این تعداد ۸۴ میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از نیازمندان از سفر ه.‌های آسمانی بهره‌مند شده اند، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان این سفره‌ها گسترانیده می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان فراشبند به دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۸۴ خانوار در قالب طرح مفتاح الجنه مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند که در این دیدار‌ها ۷۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به آنان اهدا شده است.
ممویی با بیان اینکه توزیع سبدهای کالا بین نیازمندان یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۸۵ سبد کالا به ارزش ۷۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: سبد‌های کالا به ارزش هر سبد ۸۵۰ هزار ریال و شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، پنیر، ربع گوجه و … است که بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت توزیع می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان فراشبند ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۸۵ سبد کالا بین دیگر نیازمندان با اولویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و سالمندان توزیع می‌شود.
ممویی طرح حامی یابی را یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۰ خیر، حامی ایتام تحت حمایت این نهاد در شهرستان فراشبند شده اند که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار