هادی شیروانی مالک باشگاه برق در پیامی نوشته است:قول دادیم برق برگردد؛ قول دادیم این اسم زنده نگه داشته شود؛ قول دادیم شرمنده مردم نشویم و اما خبر آمد خبری در راه است. شاید همانند سال‌های نه چندان دور، دربی شیراز را برق و فجر برگزار کنند؛ این‌بار خیلی زود و شاید در لیگ آزادگان 96!
کد خبر: ۴۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 14 June 2017
هادی شیروانی مالک باشگاه برق در پیامی نوشته است:

«آن‌جا که بحث آبرو و حیثیت فوتبال شیراز می‌شود اگر کسی ‌قدم را استوار برندارد خیانت کرده و اگر کسی نگاهش را از حسن نظر عاری کند همدست تمام آنهایی می‌شود که پیش از این تیشه به ریشه فوتبال این شهر سرتاسر استعداد  زدند.

چه جوان‌ها و استعدادهایی که اکنون قید فوتبال را زدند چون شهرشان محروم بود از حمایت.

روزی که قدم در این راه دشوار گذاشتم با خودم عهد کردم هیچ منفعنی را بر نفع فوتبال شیراز ارجح ندانم و از تمام تلاش خود استفاده کنم که برای شهر و همشهریانم مفید واقع شوم.

قول دادیم برق برگردد؛ قول دادیم این اسم زنده نگه داشته شود؛ قول دادیم شرمنده مردم نشویم و اما خبر آمد خبری در راه است.

شاید همانند سال‌های نه چندان دور، دربی شیراز را برق و فجر برگزار کنند؛ این‌بار خیلی زود و شاید در لیگ آزادگان 96!

اگر کسی بگوید از صعود تیم خوب آینده‌سازان برق جدید به لیگ یک کشور خوشحال نشده، باید در قلب و مغزش چیزی جز انسانیت و مردانگی پیدا کرد.

امروز که لازم به برداشتن قدم است من وظیفه می‌دانم قدم اول را بردارم. قدم اول برای حمایت از تیم شهرم جهت صعود به لیگ برتر تا مالکان اصلی برق چه فرمانی دهند.

امروز که می‌دانم چه مسیر دشواری پیش روی برادر بزرگوارم جناب بردبار قرار دارد، از تنها داشته خودم که آرزوی قلبی موفقیت ایشان است دریغی ندارم.

اما بزرگترین داشته‌ای که فوتبال فارس به آن می‌نازد را نیز برای موفقیت شهرم که لیاقت مردم بزرگ شیراز است با طیب‌خاطر تقدیم این مردم شریف می‌کنم و آن هم چیزی نیست جز نام هفتاد و اندی ساله برق شیراز.

با مشورت و جلسات متعددی که با همکارانم در باشگاه برق شیراز از جمله امیر ارسلان همایونفر، صفدر قانونی و مازیار فرهی داشته‌ایم، بنا را بر این داریم که با کسب اجازه از مالکین اصلی باشگاه که هواداران غیرتمند برق شیراز هستند و مهر تایید پیشکسوتان ارزنده برق از جمله برادران پیروانی و خصوصاً غلامحسین پیروانی بزرگوار، غلام برزگر و دیگر کسانی که خاک این تیم را خورده‌اند و با صلاحدید نماینده عالی دولت در استان فارس در حوزه  ورزش جناب کامیاب، جهت حمایت از تیم برق جدید اجازه استفاده از نام برق شیراز و استفاده از مجموعه ورزشی برق به این عزیزان واگذار شود تا بلکه اندکی از دغدغه‌های جدال نابرابر در لیگ یک را از دوش آنان برداریم.

آنچه داشتیم پیشکش‌به مردم خوب و لایق شیراز.

هر آنچه تصمیم عزیزانی که نام بردم باشد که این اتفاق رخ دهد یا خیر. مهم قدم اول حمایت بود که بر حسب وظیفه برداشتم.»
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
باسلام وعرض ادب واحترام خدمت آن بزرگ مردان وغیرت مندان عرصه ورزش ومردانی که با همت وتلاش خود درعرصه ورزش بلاخص برادر ارزشی ودوست داشتنی جناب آقای شیروانی که با پشتکار ودلسوزی خارق العاده که بنده دروجود این مرد سراغ دارم میشود این تیم ریشه دار وبهتر بگویم موتور محرکه اکثرتیم های مطرح امروز درسطح کشور را به آن درجه واعتبار شایسته رساند انشاالله با همکاری بزرگان بشود این تیم را به جایگاه ردخور توجه رساند وبهتر است نام این تیم رابنام برق فارس نامید نه برق شیراز چون مایه افتخار وعزت ما اهالی استان فارس هستند به امید روزی که در لیگ برتر هچنان افتخار آفرین باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار