مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از اجرای برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در ۳۰۰۰ مسجد این استان همزمان با شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 14 June 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۲۴ خردادماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن شب‌های قدر عاشقی از اجرای برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در ۳۰۰۰ مسجد این استان همزمان با شب‌های قدر خبر داد.

وی افزود: در این راستا ۳ هزار مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در مساجد استان فارس به اجرای برنامه‌های متنوع دینی، مذهبی و فرهنگی می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه سخنان خود، جایگاه شب‌های قدر را یادآور شد و گفت: شب قدر، شبی است که در تمام سال هیچ شبی به فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در شب قدر بهتر از عمل در هزار ماه است و برنامه‌های یک سال هر کس مقدر می‌شود.

مهرابی با اشاره به اعمال شب‌های قدر گفت: از جمله اعمال شب‌های قدر می‌توان به غسل کردن مقارن با غروب آفتاب شب قدر، خواندن دو رکعت نماز، قرآن به سرگرفتن و خدا را به چهارده مصوم سوگند دادن، خواندن زیارت امام حسین(ع)، احیای این شب‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، طلب آمرزش از خدای متعال اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار