در نخستین شب قدر مردم فارس 330 واحد خون اهداء کردند.‌
کد خبر: ۴۴۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 14 June 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدحسین کریمی مدیرکل انتقال خون استان فارس با اشاره به اعلام ساعات کار مراکز اهداء خون در شب‌ های قدر گفت: مردم  فارس در نخستین شب قدر ۳۳۰ واحد خون به نیازمندان اهداء کردند.  
 
وی با بیان اینکه مرکز اهدای خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت  هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر آماده خون‌گیری از متقاضیان است، افزود: در شب های قدر برای رفاه حال شهروندان اتوبوس خونگیری از شب نوردهم تا شب بیست و سوم ماه رمضان از ساعت 20 تا 24 شب در جلوی ساختمان مرکزی واقع در آسیاب قوامی مستقر و نسبت به خونگیری از روزه‌داران اقدام می‌کند.
 
مدیرکل انتقال خون استان فارس  تصریح کرد: مرکز اهداء خون نمازی واقع در میدان نمازی نیز هر روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 پذیرای  اهداء کنندگان خون است.
 
وی ادامه داد: یک تیم سیار مستقر نیز در در ورودی خوابگاه ارم ‌در شب‌های قدر از ساعت 20 تا 1 بامداد آماده خونگیری از اهداء کنندگان خون هستند.
 
کریمی اضافه کرد: ساعات خونگیری در شهرستان‌ های فسا، کازرون، مرودشت، گراش و  آباده در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 انجام می‌شود و در شهرهای داراب، جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح،  هر روز بعد از افطار از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه  آماده خونگیری از اهداء کنندگان است.
 
 مدیرکل انتقال خون استان فارس اظهار کرد: پذیرش اهداء کنندگان خون در تمام مراکز یاد شده  با ارائه کارت ملی انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار