معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای فارس از ارائه خدمات فروش و پس از فروش انشعابات آب و فاضلاب بصورت مجازی در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 14 June 2017
علی اکبر خیاط احسانی  به سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور اشاره و اضافه کرد: بر اساس این سیاستها و اهداف که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب  سالم و بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب   با کیفیت مناسب است و یک سیستم به هنگام، فراگیر ، مطمئن و از نظر مدل  اقتصادی پایدار را تعریف می کند.

 وی با بیان این موضوع که امروزه با توجه به  خشکسالی های سنواتی بحث مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف از اهمیت زیادی  برخوردار است به بحث در خصوص صرفه جویی در مصرف آب پرداخت و تصریح کرد:  نباید در تعریف اصل صرفه جویی در مصرف آب برداشت اشتباه داشته باشیم چرا که  مقوله صرفه جویی در مصرف و راهکارهای آن از این جهت مورد توجه است که بر  بهینه کردن مصارف مشترکین و مصرف  به اندازه و صحیح آب تأکید دارد.

وی افزود: یکی از  رویکردهای مهم شرکت آبفای استان فارس در واقع ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف  آب است که با توجه به خشکسالی های سنوات اخیر و کم آبی های ناشی از آن در  این سالها بسیار مورد توجه است. در این گذر همانگونه که مقام معظم رهبری  فرمودند که اصلاح الگوی مصرف در واقع به معنی کم مصرف کردن نیست بلکه به مفهوم درست و به اندازه مصرف کردن است و در اینجاست که مصرف بهینه آب مطرح  می شود که تعبیر تمام تآکیدات بر مقوله صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

خیاط احسانی در ادامه با اشاره به آغاز شدن روزهای گرم سال در استان به ویژه شهرهای جنوبی استان بیان کرد: مدیریت مصرف و  مصرف بهینه آب تنها راه کاری است که با تحقق آن می توان از بحران کم آبی و  قطعی آب در شبکه های آبرسانی شهرهای استان جلوگیری کرد و شهروندان شهرهای  استان به منظور دستیابی به دریافت خدمات آبرسانی مطلوب و مستمر باید به  مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب اهمیت بدهند و توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از معضلات موجود در حوزه خدمات  مشترکین و درآمد اشاره و انشعابات غیر مجاز را از اهم آن دانست.

احسانی در  همین خصوص بیان داشت: از  جمله تخلفات این حوزه که قطعا موجب ضمان می شود انشعاب غیر مجاز یعنی برداشت آب خارج از ضوابط شرکت آبفای استان فارس،  استفاده از انشعاب رسمی دیگران  که با کاربری مشخصی اخذ شده است در کاربری  های متفاوت ، استفاده از پمپ آب بر روی شبکه و ... است که حق الناس و استفاده نا مشروع از حق دیگران محسوب می شود.

احسانی در  بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خدماتی و در  واقع بنگاهی اجتماعی و اقتصادی است که بر اساس اصل مشتری مداری فعالیت می  کند.از همین روی باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم  چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است.

 احسانی در ادامه  بیان کرد: باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی  مشترکین را ارتقاء دهیم و ما در این گذر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی  ادامه داد: در سنوات اخیر بسیاری از خدمات شرکت آب و فاضلاب را در راستای  سیاست های دولت الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در تمام شهرهای  استان ارائه داده ایم که از مهمترین آن تمام مراحل خدمات فروش انشعاب آب و  فاضلاب می باشد. در راستای ارائه خدمات مطلوب تر و رفاه حال شهروندان در  حال آماده سازی شرایط ارائه خدمات به صورت مجازی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار