کد خبر: ۴۴۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 14 June 2017
تابناک / برخی رسانه‌ها از زبان رضایی سرمربی تازه قرارداد امضا کرده تیم فوتبال داماش گیلان این‌گونه نقل‌قول کردند که قرارداد وی با باشگاه داماش گیلان مشروط و قابل‌فسخ بوده است! هرچند این ادعا را سرپرست باشگاه داماش قویاً رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر پنجشنبه پس از کش‌وقوس‌های فراوان باشگاه داماش گیلان وحید رضایی را به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرد. خبر عقد قرارداد دوساله وی بر روی تمام سایت‌ها و رسانه‌های محلی و حتی کشوری قرار گرفت. سرمربی موفق فصل گذشته برق نوین که به همراه این تیم توانسته بود به لیگ دسته اول صعود کند؛ او حتی یک‌بار دیگر به همراه بهمن شیراز نیز موفق به صعود به لیگ دسته اول شده بود.

وحید رضایی از میان چندگزینه‌ای که با داماش مذاکره کرده بودند انتخاب شده بود. وی خیلی زود برنامه‌هایش را در اختیار مدیران داماش قرار داده و حتی بنا به گفته محمدرضا حاجی پور سرپرست باشگاه در روزهای اخیر مدام با داماشی‌ها در ارتباط بوده است.

اما درست ساعاتی پس از انعقاد قرارداد رضایی با باشگاه داماش، چند صد کیلومتر آن‌طرف تر و در دیار شعر و ادب شایعه‌ای عجیب به گوش رسید؛ مذاکره وحید رضایی با باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز برای پذیرفتن هدایت این تیم در لیگ دسته اول. رسانه‌ها نیز این خبر را بازتاب داده و حتی از زبان رضایی این‌گونه نقل‌قول کردند که قراردادش با باشگاه داماش گیلان مشروط بوده است و قابل‌فسخ! هرچند این ادعا را سرپرست باشگاه داماش قویاً رد کرده و اظهار داشته است که رضایی قرارداد چهار نسخه‌ای را با باشگاه داماش امضا کرده است و ازاین‌رو، وی سرمربی قانونی داماش گیلان است. با این اظهارنظر خیال هواداران داماشی کمی راحت شده بود تا اینکه سرهنگ فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی خبر از مذاکره با وحید رضایی داد. وی در کانال و صفحه رسمی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز این‌گونه توضیح داده است:

«هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، اما با وحید رضایی مذاکره داشته‌ایم، جدا از ایشان با علی‌اصغر کلانتری هم که مدنظر قرار داشت مذاکره کردیم که درنهایت از بین این دو گزینه بومی تا چند روز آینده یکی را به‌عنوان سرمربی آینده فجر سپاسی انتخاب خواهیم کرد»،

حال باید چند روزی منتظر ماند و دید که عقد قرارداد رضایی با باشگاه داماش گیلان به‌نوعی بازارگرمی برای عقد قرارداد با باشگاه فجر بوده است یا اینکه تمام خبرهای رسیده از شیراز - حتی مصاحبه مدیرعامل این باشگاه – کذب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار