این یک مطلب نظر است و ماجرای اظهارات عجیب بعضی مربیان فوتبال ایران. داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ این کارلوس کی روش هم آدم عجیبی است. انگار نه انگار ما ملت ایران عادت کرده ایم که وقتی یک مربی موفق می شود، از زبان او حرف های تند و آتشین بشنویم. او اصلا رعایت نمی کند چون امروز در پیامی کوتاه خطاب به همه ایرانی ها نوشت: «تبریک بابت صعود به جام جهانی. بعد از این صعود وقت شروع آماده سازی برای برنامه های جام جهانی است.»
کد خبر: ۴۴۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 14 June 2017
به گزارش تابناک : حالا کو تا جام جهانی و چه نیازی است که از الان برنامه ریزی شود؟ سال هاست در این فوتبال همه عادت کرده اند شب امتحان درس بخوانند آنوقت ما می خواهیم از الان برای یک سال آینده برنامه ریزی کنیم؟ حالا اینها به کنار، سوال ما از کی روش این است که چرا به دیگران فحش نمی دهد؟ چرا الان که فاتح جنگ است و توانسته کاری کند که هیچ مربی ای در تاریخ ایران نکرده، ساکت نشسته و به کسی فحش نمی دهد؟ آخر اینجا ما عادت کرده ایم طرف به فینال حذفی هم می رسد، روبروی خبرنگاران می نشیند و به همه از جمله مخالفانش فحش می دهد و پرده از عملیات های پیچیده و نقشه های شوم آنها برمی دارد. کی روش اما اینطور نیست. او بی آنکه در پیام کوتاهش مخالفانش را بزند، از این گفته که باید برنامه ریزی کنیم و خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم. حالا تصور کنید اگر یک مربی ایرانی جای او بود در پیامش چه می نوشت؟ خلاصه ای از اظهارات این مربی ایرانی را در زیر می خوانید؛ 
*یه تشکرم می کنم از مردم که هر چند خوب نیومدن استادیوم ولی به هر حال چی...اومدن.
*با تاکتیک هایی که خودم در نظر گرفته بودم تیم ملی رفت جام جهانی. اون یه بازی رو هم که باختیم، تقصیر بازیکنا بود چون بنده دستورات تاکتیکی رو داده بودم و بچه ها اجرا نکردن که البته تو رختکن یه تشر زدم بهشون و امیدوارم که به راه راست هدایت شده باشن. 
*تو این مدت یه سری مزدور قلم به دست خیلی علیه ما بودن و حداقل 700 تا مطلب علیه ما نوشتن. 
*متاسفم واسه این صدا و سیما که این آقای میکروفن به دست داره واسش تعیین تکلیف می کنه.
*ما فیلم بازی حریف رو به صورت انیمیشن(منظور اسلومیشن) آنالیز کردیم و این برد آخر حاصل تلاش شبانه روزی خودم تنها بود. 
*نقشه کشیدن بودن بازیکنا علیه من باشن. تو اردوشون می شستن و به فلان بازیکن می گفتن واسه ما بازی نکنه. اگه نیاز باشه چیزهای بیشتری می گم ولی فعلا در همین حد می گم که بدونن چی.... ما از همه چیز خبر داریم. 
*این آقایون می خواستن به من خیانت کنن. من حتی یکی دو شب بوی خیانت رو تو اردو حس کردم منتهی چون خوابم میومد پیگیری نکردم. صبح که بیدار شدم بو رفته بود ولی قطعا با تشکیل یک تیم کارشناسی، این مسئله رو پیگیری می کنیم. 
*بزرگوار سوال سوال خوبی بود. به نظرم این بازی دو نیمه متفاوت داشت. تو هر نیمه ما یه گل زدیم. 
*آقایونی که تا امروز علیه ما بودن الان 360 درجه رنگ عوض کردن و یه حرف دیگه می زنن. ولی اینا بدونن که مردم و به ویژه هوادارا شناختنشون. من 10 ساله دارم این حرفارو می زنم، تو روزنامه هاشون می ذارن تو کار من. منم خدایی دارم. این آدما الانم ناراحتن و به بچه ها گفتم سر تمرین دیگه راشون ندن!
*دیشب تا صبح تو اردو راز و نیاز کردم و گفتم خدا اینارو آدم کن!
*بچه هامو ستایش می کنم هر چند معتقدم که روز خوبشون نبود. امروز نیمه اول کیلوها من در زمین بود که بین دو نیمه با صحبت های تاکتیکی، مشکل رفع شد و دیدین نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم. 
*فوندانسیون خرابه. تا وقتی این فوندانسیون درست نشه وضعیت همینه. 10 ساله دارم می گم کسی گوش نمی کنه. 
به فوتبال ایران تبریک می گم به خاطر این بازی بالاتر از سطح جهانی. 
*با امروز که حساب کنیم، نزدیک به 5 ساله تیم ملی برزیل داره با تاکتیک من بازی می کنه!
*آقایون من بچه نازی آبادم و کم نمیارم. الان اگه یه چشم رنگی جای ما بود، همه می نوشتن به به چه با قدرت رفتیم جام جهانی ولی از همین فردا یه سری میکروفن به دست و قلم به دست میان علیه ما می نویسن. از همین الان هوادارا به گوش باشن که اینا هدفشون تخریبه من و تیم ملی. 
*شاید منو بتونن از پا در بیارن ولی مکتب من از پا در نمیاد. اشکالی نداره، منو بزنن ولی با تیمم کار نداشته باشن. 
*الان وقته هالیدی هست و باید بریم استراحت. بعد از تعطیلات میام و افشاگری رو ادامه میدم.






منبع : روزنو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار