در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در قیروکارزین نزدیک به ۶۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
کد خبر: ۴۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 13 June 2017
تابناک فارس به نقل از مهر :نخستین جشن گلریزان دوشنبه شب برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قیروکارزین توسط بازداشتگاه این شهرستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد.

امام جمعه قیروکارزین در این مراسم که با حضور مسئولان محلی همراه بود بیان کرد: زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان چشم انتظار یاری خیران و مردم نیکوکار در جشن های گلریزان هستند.

حجت الاسلام عنایت اله اکبری افزود: این گونه کمک ها زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله بدهکاران و مدیون های مالی را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه کمک خیران و گذشت شاکیان در جرایم غیرعمد منجر به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود، تصریح کرد: حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به آزادی آنان موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود چرا که آنان افرادی هستند که به دلیل انجام دادن فعلی به صورت غیرعمد روانه زندان شده اند.

امام جمعه قیروکارزین ادامه داد: به طور قطع در آن سوی قضیه خانواده های آنان نیز با مشکلات فروانی مواجه شده اند و در این راستا چنانچه قدمی در مسیر کمک به آزادی این قشر آسیب دیده از زندان برداشته نشود، باید شاهد گسترش آسیب های اجتماعی فراوانی در جامعه باشیم.

وی با بیان این که برخی خیران و نیکوکاران شهرستان پای ثابت این گونه مجالس نیکوکاری هستند عنوان کرد: از سال های گذشته تاکنون برخی خیران شهرستان نقش بسیار تاثیر گذاری در حمایت از نیازمندان داشته اند و با فرهنگ سازی زمینه مشارکت سایر مردم نیز در کارهای خیر فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان شهرستان بخش دیگری از این مراسم بود و در پایان نیز مبلغی نزدیک به ۶۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد جمع آوری شد، ضمن این که حاضران در جلسه با هزینه خیران، مهمان سفره افطار این جشن در تالار الماس شهر قیر بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار