در سطح شهرستان خرامه 3 مرکز خرید برای جمع آوری و خرید محصولات از کشاورزان منطقه فعال شد که تا کنون حدود 1100 تن گندم و 850 تن جو از کشاورزان تحویل گرفته شده است.
کد خبر: ۴۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 13 June 2017
تابناک فارس به نقل از صدای خرامه:فرماندار خرامه به همراه تعدادی از مسئولین ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان به منظور بررسی وضعیت و تسهیل در امر خرید محصول گندم و جو از مراکز خرید شهرستان بازدید کرد.

حسین آرگیو فرماندار خرامه ضمن تقدیر و تشکر از عاملان خرید گندم و تلاش شبانه روزی آنها گفت: با توجه به اینکه در سال زراعی جاری کشاورزان شهرستان خرامه با عدم رها سازی آب پشت سد و کمی بارش رحمت الهی در منطقه مواجه بودند، اما محصولات کشاورزی از قبیل گندم و جو، با کیفیت و مرغوبی در سطح شهرستان تولید شد که باعث خوشحالی و امیدواری کشاورزان به کشت محصول در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه گندم یکی از برندهای شاخص استان فارس است، افزودند: همزمان با شروع برداشت محصول گندم و جو در استان در سطح شهرستان خرامه 3 مرکز خرید برای جمع آوری و خرید محصولات از کشاورزان منطقه فعال شد که تا کنون حدود 1100 تن گندم و 850 تن جو از کشاورزان تحویل گرفته شده است که در این راستا توجه به سرعت جمع آوری و ذخیره سازی گندم از اهمیت بالایی برخوردار است و مراکز خرید باید اهتمام  و تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار خرامه بیان داشت: مراکز خرید گندم شهرستان تا پایان فصل برداشت گندم به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و اقدام به خرید گندم کشاورزان می‌کنند که انتظار می‌رود گندمکاران منطقه به توصیه‌های کارشناسان توجه داشته و گندم خود به موقع به مراکز خرید تحویل دهند.

آرگیو در ادامه خواستار راه اندازی یک مرکز خرید گندم و جو  در بخش کربال برای تسهیل کار کشاورزان این بخش شد و از متولیان امر خواست در اسرع وقت اقدام به راه اندازی این مرکز کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار