مدیرکل راه وشهرسازی فارس گفت : تا پایان نیمه اول امسال کلیه واحد های مسکن مهر در فارس اماده تحویل می شود.
کد خبر: ۴۴۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 12 June 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:تکاور با اشاره به این که  111هزار واحد مسکن مهر در فارس ساخته شده که مبلغ دو هزار و 330میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل آن  پرداخت شده است گفت:12هزار واحد دیگر با  85درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده که تا پایان نیمه امسال ساخت آن به اتمام می رسد وتحویل متقاضیان می شود .
وی در خصوص آن دسته از متقاضیانی که برای مسکن مهر  نام نویسی کرده اند ولی هنوز مسکن به آنها تعلق نگرفته است گفت: این دسته از افراد در اولویت قرار دارند وبا شروع ساخت وسازهای جدید در اولویت قرار می گیرند .
مدیر کل راه وشهرسازی فارس همچنین به مراحل ساخت آزاد راه شیراز - اصفهان اشاره کرد و افزود: این آزاده راه تا کنون بیش از 50 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است  .
وی اعتبار مورد نیاز تکمیل این طرح ملی را 2هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : با توجه به این که این طرح بصورت مشارکتی با بخش خصوصی در دست ساخت است دولت 750 میلیارد تومان سهم خود را پرداخت کرده و250  میلیارد تومان هم تاکنون توسط بخش خصوصی هزینه شده است .
تکاور گفت: تا سال 97 این آزاد راه به بهره برداری می رسد و مسیر شیراز  اصفهان را حدود 135 کیلومتر کوتاه تر می کند .
وی افزود : با بهره برداری از این آزاد  راه سالانه در مصرف136 میلیون لیتر سوخت صرفه جویی خواهد شد و18میلیارد تومان هم کاهش خسارت ناشی از حوادث خواهیم داشت.
تکاور در ادامه سخنان خود همچنین به ساخت راه اهن در محورهای مختلف فارس اشاره کرد وافزود:راه اهن شیراز -گل گهر  - سیرجان به طول349 کیلومتر ، راه اهن شیراز- بوشهر- عسلویه به طول644 کیلوکتر و راه اهن شیراز- جهرم - لار به بندر عباس به طول585کیلومتر در دست اجراست.
مدیر کل راه وشهرسازی فارس در بخش دیگری از سخنان خود بدهکاری این اداره کل به پیمانکاران را 350میلیارد تومان عنوان کرد وگفت: در دو سال گذشته حدود 150 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار