سخنگوی سازمان تیم‌های ملی از برگزاری اردوی تدارکاتی منتخبین تیم ملی در شیراز خبر داد. سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی از ۹ دو ومیدانی کار برای تشکیل اردوی تدارکاتی پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۴۴۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 12 June 2017
علی ثمری (تهران)، رضا مقدم (گلستان)، کیوان قنبرزاده (مازندران)، علی خدیور (کیش)، سحر ضیایی (کهگیلویه و بویراحمد)، امیر مرادی (اصفهان)، محمود صمیمی، محمد صمیمی (چهارمحال و بختیاری) و حسین کیهانی (کرمانشاه)، ۹ ورزشکاری هستند که می‌بایست از تاریخ ۲۴ خرداد ماه تا ۱۲ تیرماه در اردوی آماده سازی تیم ملی که در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می‌شود، حضور یابند. 
 
همچنین امیر الوند، فردین محمدزاده، امید محمدی، سجاد مرادی و حسین شایان نیز به عنوان مربی در این دوره اردویی حضور خواهند داشت. تیمور غیاثی، هادی سپهرزاد و سیروس زارع (رییس هیات دو و میدانی استان فارس) هم به عنوان سرپرستان اردو در کنار ورزشکاران و مربیان خواهند بود. 
 
تیمورغیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در رابطه با سایر دو و میدانی کارانی که در اردو حضور نخواهند داشت و به مسابقات یا اردوی خارجی اعزام خواهند شد در گفت و گویی کوتاه گفت: در اطلاعیه قبلی به این موضوع اشاره کردم که تعدادی از دو و میدانی کاران در این اردو بنا بر دلایلی حضور ندارند. به طور مثال احسان حدادی در صورت تایید شورای برون مرزی برای اردو به بلاروس خواهد رفت. حسن تفتیان جهت شرکت در یک تورنمنت اروپایی روز پنجشنبه همین هفته در فرانسه مسابقه خواهد داد و بایستی رکورد ۱۰: ۲۵ ثانیه را برای حضور در تیم ملی به ثبت رساند. مسلم نیادوست و بهزاد مصطفوی به همراه باشگاه نفت تهران به رقابت‌های قزاقستان می‌روند و باید رکوردهای مورد قبول سازمان تیم‌های ملی را برای حضورشان در ترکیب تیم ملی کسب کنند. رضا قاسمی نیز که به مسابقات کاپ استانبول رفته بود، با زمان ۱۰: ۶۵ ثانیه، تاکنون موفق به ثبت حدنصاب نشده است و در رقابت‌های انتخابی هم، تن‌ها حسین کیهانی از کرمانشاه به حدنصاب‌های سازمان تیم‌های ملی دست یافته، اما با ارزیابی عملکرد دو و میدانی کاران از ابتدای سال تاکنون، این اسامی به اردوی شیراز دعوت شده اند. 
 
وی افزود:اردوی شیراز را با هدف آماده سازی اردونشینان پیگیری خواهیم کرد و حضور تمام دعوت شدگان به این اردو الزامی بوده و در صورت عدم حضور آن‌ها با تصمیم سازمان تیم‌های با غایبین برخورد خواهد شد. در نهایت در پایان اردو اسامی نهایی و ترکیب اصلی تیم ملی را جهت حضور در بیست و دمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اعلام می‌کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار