در دو ماهه نخست امسال ۶۷ نفر در حوادث رانندگی درون شهری در فارس کشته شده اند. رئیس پلیس راهور فارس گفت: از این تعداد، ۲۷ نفر در شیراز و ۴۰ نفردر شهرستان‌ها در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۴۳۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 11 June 2017
سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۷ نفری را نشان می‌دهد، افزود: شهرستان‌های جهرم، فیروزآباد، مرودشت، اقلید و فسا پس از شیراز بیشترین آمار فوتی را دارند.
 
وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۳ هزار ۴۵۳ نفر مجروح شدند که این آمار مجروحان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.
 
سرهنگ عباسی گفت: در تصادفات منجر به جرح و فوت، موتور سیکلت با ۴۰ درصد بیشترین آمار را دارد و پس از آن عبران پیاده ۳۶ درصد و سایر وسایل نقلیه ۲۴ درصد است.
 
رئیس پلیس راهور فارس با اشاره اینکه در این مدت ۵۸۷ هزار و ۷۳۳ تخلف حادثه ساز و غیر حادثه ساز رانندگی اعمال قانون شده است، افزود: در این رابطه ۶ هزار و ۴۷۴ خودرو و ۹ هزار و ۴۵۰ موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شده است که افزایش ۶۲ درصدی را نشان می‌دهد.
 
سرهنگ عباسی گفت: در این مدت دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت سرعت و دوربین‌های نظارت با خودروی پلیس ۲۸۱ هزار و ۷۸۳ تخلف را در شهر شیراز ثبت کردند وهزار و ۵۸ گواهینامه متخلفان ضبط شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار