همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت كریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) شب شعر «سبط النبی» با حضور ۱۲۰ نفر از شاعران آئینی شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 11 June 2017
همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت كریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) شب شعر «سبط النبی» مطابق روال هر ساله با حضور و شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی شب گذشته، ۲۰ خردادماه در شیراز برگزار شد.

در این مراسم كه به‌همت نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و با همكاری اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شده بود، ۱۲۰ نفر از شاعران آئینی شیراز حضور داشته و تعدادی از آنان به شعرخوانی در مدح و منقبت كریم سبط النبی پرداختند.

بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این مراسم گفت: گسترش شعر آیینی از برنامه‌های اجرایی امسال این اداره‌کل است که در این زمینه نیازمند همت و همکاری شاعران آیینی استان هستیم.

وی افزود: شب شعر سبط النبی از سال آینده به‌صورت استانی و متفاوت برگزار می شود که امیداوریم بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از شاعران استان در این برنامه باشیم.

مریدی همچنین با اشاره به برگزاری همایش ریحانةالنبی در استان فارس گفت: نخستین دوره این همایش سال گذشته در استان فارس برگزار شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بناست این برنامه امسال با گستره ملی و بین‌المللی و با قوت بیشتری در استان برگزار شود.

مدیركل ارشاد فارس در پایان ضمن برشمردن برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و معنوی در نقاط مختلف این استان ادامه داد: امسال استان فارس میزبان همایش‌های مختلف مذهبی و فرهنگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار