رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: فارس باید استان معین کشورهای خلیج فارس باشد که در این راستا توان تامین بازار کشور قطر نیز وجود دارد.
کد خبر: ۴۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 11 June 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:جمال رازقی با اشاره به اینکه بخش خصوصی استان فارس از گذشته کشورهای حاشیه خلیج فارس را به عنوان بازار هدف می دانسته افزود: استان فارس در گذشته نیز به عنوان پایلوت برای کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی شده بود.

وی ادامه داد: بخش خصوصی استان فارس توان تامین بازارهای کشورهای حاشیه خلیج را دارد که در این راستا با توجه به وضعیت روی داده برای کشور قطر باید از این فرصت استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز تاکید کرد: در حال حاضر کشورهای دیگر نیز خواهان حضور در بازار قطر هستند اما به دلیل فاصله اندک فارس و کشور قطر باید این فرصت برای بخش خصوصی استان فارس مورد استفاده قرار گیرد.

زارقی یادآور شد: میوه و تره بار، موادغذایی از جمله اولویت های صادراتی استان فارس به کشورهای حاشیه خلیج فارس است که به راحتی می توانیم با تازه فروشی بازار این کشورهای به در دست خود بگیریم.

وی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته نشسته های با نمایندگان بازرگانی کشورهای مختلف برگزار شده، گفت: مراودات بخش خصوی استان فارس باید با کل دنیا انجام شود و ما نیز به همین دلیل جلسات مختلفی با نمایندگان دیگر کشورها برگزار کرده ایم.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه بازارهای هدف را باید بیش از گذشته توسعه دهیم تاکید کرد: اولویت بخش خصوصی باید حفظ بازارهای هدف و سپس توسعه آنها باشد که در این رستا اتاق بازرگانی در تمامی مراحل در کنار بخش خصوصی استان خواهد بود.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار