فرد سارقی كه در پوشش مأمور اداره آب به درب منزلی مراجعه و مقاديری طلا به ارزش 30 ميليون ريال به سرقت برده بود، در شيراز دستگير شد.
کد خبر: ۴۳۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 10 June 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت در یکی از محله‌های شهر، بلافاصله مأموران کلانتری عباسیه به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
یوسف ملک‌زاده ادامه داد: در این راستا یک نفر خانم به مأموران مراجعه و مدعی شد شخصی به درب منزل مراجعه و خود را مامور اداره آب معرفی کرده که به محض باز نمودن درب، شخص دیگری که صورت خود را با کلاه مشکی پوشانده بود، با تهدید سلاح سرد پنج عدد النگو به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال را از دستانش در آورده و به سرقت برده است.
 
وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی آغاز شد تا اینکه ماموران کلانتری عباسیه هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک نفر مظنون و وی را جهت بررسی و تحقیقات بیشتر به مقرّ انتظامی انتقال دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری هم‌دست این سارق ادامه دارد، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت طلاهای مال‌باخته اقرار و به مقام قضایی معرفی شد.
 
ملک‌زاده به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری طلا و جواهرات در منزل و همچنین استفاده بیش از حد آن خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار