نمایندگان فسا و جهرم و اقلید در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای حمله تروریستی دیروز در تهران به بیان دیدگاه خود در مورد این حادثه پرداختند.
کد خبر: ۴۳۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 08 June 2017
ارتباط تروریست ها با آمریکا،عربستان و منافقین
به گزارش تابناک فارس:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو حادثه تروریستی روز گذشته بر خلاف تصور دشمن باعث همگرایی نیروهای داخلی برای مقابله با دشمن می‌شود.
 محمد جواد جمالی نماینده فسا گفت:قطعا هماهنگی‌هایی میان نیروهای معاند مانند منافقین و تروریست‌ها وجود دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: اظهار نظر وزیر دفاع عربستان، ورود ترامپ به منطقه و توئیت وزیر امور خارجه عربستان در صبح قبل از وقوع حادثه نشان می‌دهد آنهایی که ادعای مقابله با تروریسم را دارند خود حامی مالی تروریست‌ها هستند و این از طنزهای تلخ امروز است.
وی اضافه کرد: این چنین عملیات‌هایی از نظر عملیاتی ارزش بالایی ندارد و عربستان با این حال پول‌های زیادی را برای حمایت مالی از تروریست‌ها هزینه می‌کند. چنین اقداماتی باعث تشویق تروریست‌ها به انجام عملیات‌های اینچنینی می‌شود.
جمالی اضافه کرد: آنها با توجه به امنیت کشور ما تنها برایشان مهم بود که حتی شده یک بار بتوانند فقط عملیات انجام بدهند و خود می‌دانند که امکان انجام کارهای بزرگ را ندارند.
 
هدف دشمن ضربه زدن به دو کانون کلیدی رهبری و مردم‌سالاری است
محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت:موقعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه بی‌نظیر است و در طول سال‌های اخیر با رهبری مقام معظم رهبری کشور تحکیم و تثبیت یافته است.
دشمنان اسلام همواره از راه‌های مختلف در پی صدمه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند اما سیاست‌های دشمن در منطقه با ناکامی مواجه شده است.
دشمن به خیال صدمه زدن به مردم ایران، به دو کانون کلیدی رهبری و مردم‌سالاری کشور حمله کرده و باعث شهادت عده‌ای از مردم عزیزکشورمان شدندکه بحمدالله با فعالیت به موقع یگان ویژه حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک و پشتیبانی نیروی مقتدر انتظامی، دشمنان نتوانستند به هدف شوم خود دست پیدا کنند.
 
 
این شرارت ها در قاموس هیچ دین و مسلک آسمانی نمی گنجد
سید حسین افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت:بیخبران از دین و مذهب با ادعای اسلام فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی ایران بوجود اوردند که در قاموس هیچ دین و مسلک اسمانی نمیگنجد.
دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه پست فطرتان داعش با خیال خام خود میتوانند با انجام چنین اعمال غیرانسانی، ملت همیشه در صحنه ایران را در برابر دفاع از آرمانهای خود عقب برانند اما باید بدانند که پهنه ی ایران اسلامی مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود هیچ گاه ذره ای تهدید علیه دین و کیان و هموطن را برنتابیده و در این مسیر گرانبها، شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی می داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار