اخبار ورزشی استان فارس
مدیر عامل فجر سپاسی گفت:هرکس بگوید که من این تیم را راهی لیگ برتر می کنم با این شرایط، از فوتبال چیزی نمی داند./داوود مهابادی امروز به صورت رسمی سرمربی تیم دسته اولی برق جدید شیراز شد./سومین دوره رقابت‌های رالی خاورمیانه شهریور امسال به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 08 June 2017
با این وضعیت فجر صعود نمی کند
مدیر عامل فجر سپاسی گفت:آنچه که من به دنبال آن هستیم ایجاد یک ساختار و بدنه بسیار قوی برای فجر سپاسی است که هرساله با مشکلات مختلف مواجه نباشد.
فلاح با اشاره به اینکه تیم فوتبال نباید هرسال با مشکلات مالی مواجه باشد، گفت: هرکس بگوید که من این تیم را راهی لیگ برتر می کنم با این شرایط، از فوتبال چیزی نمی داند، در فوتبال امروز تیم احتیاج به ساختار مناسب و بدنه قوی دارد برای رسیدن به موفقیت و این مهم با شعار ممکن نیست.
وی یادآور شد: زمانیکه ساختار و بدنه قوی در باشگاه وجود داشته باشد اندک پولی هم به واریز می شود با مدیریت درست در جای مناسب خرج می شود.
 
مهابادی سرمربی برق جدید شیراز شد
داوود مهابادی امروز به صورت رسمی سرمربی تیم دسته اولی برق جدید شیراز شد.
براساس اعلام روابط عمومی باشگاه برق جدید شیراز یدالله صادقی و سعید غلامزاده به عنوان دستیاران آقای مهابادی در تیم برق جدید شیراز هستند و اسامی دیگر دستیاران و اعضای کادر فنی این تیم نیز تا روز یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.مهابادی سابقه مربیگری در تیم‌های راه‌آهن، تربیت یزد، فجر شهید سپاسی، پیام مشهد، گهر زاگرس، مس سرچشمه، استقلال اهواز، پاس همدان و آلومنیوم اراک را در کارنامه خود دارد.
 
شیراز امسال هم میزبان رالی خاورمیانه است
سومین دوره رقابت‌های رالی خاورمیانه شهریور امسال به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.این رقابت‌ها با حضور نمایندگان کشورهای خاورمیانه و 2 تیم از ایران انجام می‌شود.ایران پیش از این میزبان دو دوره از رقابت‌های رالی خاورمیانه بوده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار