طی هفته تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و به دلیل بی توجهی اکثریت کاندیداها نسبت به حفظ زیباسازی های صورت گرفته در سطح شهر و چسباندن انواع و اقسام پوستر های تبلیغاتی به در و دیوار و حتی درختان معابر عمومی و فضای سبز، متاسفانه بیش از 50 درصد از نمای شهر سروستان از بین رفت.
کد خبر: ۴۳۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 06 June 2017
تابناک فارس به نقل از سروستان ما:دکتر عباس صدقی، پیمانکار فضای سبز و خدمات شهری شهرداری سروستان در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: در راستای زیبا سازی فضای شهری، اواخر سال گذشته و در آستانه  سال جدید، بیش از 400 میلیون ریال صرف هزینه رنگ آمیزی بلوارها و میادین شهر سروستان شد تا علاوه بر سرسبزی طبیعی این شهر، وضعیت نمای شهری نیز در فصل بهار زیباتر شود.


وی در ادامه این مطلب افزود: به دلیل بی توجهی اکثریت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سروستان نسبت به حفظ زیباسازی های صورت گرفته در سطح شهر و چسباندن انواع و اقسام پوستر های تبلیغاتی به در و دیوار و حتی درختان معابر عمومی و فضای سبز، متاسفانه بیش از 50 درصد از نمای شهر سروستان تخریب و مجددا باید برای این کار هزینه شود.


صدقی حفظ و توسعه فضای سبز و نمای مبلمان شهری را از جمله حقوق شهروندی عنوان کرد  و افزود: همه این هزینه ها از جیب مردم پرداخت می شود و براین اساس افرادی که باعث خسارت در این زمینه  شده اند باید پاسخگو باشند.


پیمانکار فضای سبز و خدمات شهری شهرداری سروستان در پایان این گفتگو تصریح کرد: شهرداری سروستان برای بازسازی خسارات وارده می بایست حداقل 200 میلیون ریال دیگر هزینه کند و این مساله با توجه به وضعیت مالی شهرداری، بسیار دشوار بوده و این ماجرا در زمانی اتفاق می افتد که ما در تامین حقوق کارگران زحمت کش این مجموعه بزرگ خدماتی و عمرانی در تنگنا قرار داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار