ساعت 12:41 دقیقه بامداد شنبه یک ساختمان تجاری مسکونی در بلوار نصر شیراز دچار آتش سوزی و انفجار شد.شدت انفجار ساختمان بولوار نصر شیراز به حدی بود که دیوارهای این فروشگاه بزرگ فروریخت و موج انفجار به مغازه ها و منازل نزدیک خسارت وارده کرده است.
کد خبر: ۴۳۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 03 June 2017
مسوولان هرگونه شایعه بمب گذاری درحادثه آتش سوزی و انفجار در یک فروشگاه بزرگ واقع در بلوار نصر شیراز را تکذیب کردند.
 
به گزارش تابناک فارس:کاووس محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس ساعاتی قبل در گفت و گو با خبرنگاران گفت : عدم رعایت نکات ایمنی و وجود مواد اشتعال‌زا در این فروشگاه علت آتش‌سوزی بوده است.
 
علی اکبری؛نماینده شیراز در مجلس هم در خصوص حادثه شب گذشته در یک مرکز خرید در بلوار نصر شیراز گفت: این حادثه بعد از نیمه شب و حدود ساعت یک بامداد رخ داده و بر اساس اطلاعات دریافتی آتش سوزی بوده و انفجاری در کار نبوده است.
 
عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در این حادثه 37 نفر مصدوم شدند که 21 نفر از آن ها بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
 
خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
 
محمد فرخ زاده رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت:در اثر این انفجار، فروشگاه هایپر نمونه شهر در آتش سوخت.
 
یک مجتمع شامل 8 واحد مسکونی، یک فست فود و یک هایپرمارکت دچار آتش سوزی شده بود که بعد از انفجار در هایپر مارکت و با حضور نیروهای امدادی هر هشت خانواده بوسیله تجهیزات امدادی منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
 
فرخ زاده گفت: وجود انواع مواد سوختنی باعث شعله ور شدن آتش شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع مهار شد.
 
شدت انفجار ساختمان بولوار نصر شیراز به حدی بود که دیوارهای این فروشگاه بزرگ فروریخت و موج انفجار به مغازه ها و منازل نزدیک خسارت وارده کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار