ای کسانی که ادعای آزادیتان گوش فلک را کر کرده است، آفرین بر شما که به حق روی لوله گران و گاز انبر به دستان را هم سفید کردید.
کد خبر: ۴۳۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 01 June 2017
تابناک فارس به نقل از کازرون خبر:، ابوالفضل نیکنام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ابتدای گفتگوی خود با خبرنگار ما گفت: به نام خدایی که عاشورا، را آفرید تا به بشریت نشان دهد خون بر شمشیر پیروز است و حسین اهل مقاومت است نه مذاکره.

وی با بیان اینکه باید اجازه حرف زدن به منتقدین داده شود، تصریح کرد: ای کسانی که ادعای آزادیتان گوش فلک را کر کرده است، آفرین بر شما که به حق روی لوله گران و گاز انبر به دستان را هم سفید کردید.

نیکنام افزود: آقای رئیس جمهور بنده احساس خطر می کنم، آن اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد. بگیر  و ببند در دولت شما رواج پیدا کرد و وزارت خانه به وزارت خانه پیش می رود و دولت شما تبدیل به دولتی امنیتی شده، بعد از اخراج و بگیر و ببندهای بعد از انتخابات وزارت خانه زنگنه ای، حال به وزارت خانه ی فخیمه علوم سرایت کرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون اظهار داشت: آقای رئیس جمهور آیا یک استیکر طنز دانشجوی منتقد جوابش گاز انبری عمل کردن، میز محاکمه، زندان و در بند کشیدن است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: زمان قهری عمل کردن و به جهنم حواله دادن و بی سواد خواندن منتقدان گذشته و تاریخ انقضای خود را از دست داده است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: آقای رئیس جمهور بنده این کار مضحکانه، مفتضحانه و منفعلانه که باعث در بند کشیده شدن دانشجوی منتقد دانشگاه ملایر شد را محکوم می نمایم و از ایشان حمایت کامل می نمایم.

نیکنام گفت: تا بیشتر از این نام آزادی لگدمال امیال گروهی خاص وابسته به دولت نشده است، آقای روحانی باید جلوی این قبیل کارهای بچگانه را بگیرد و گرنه آزادی و آزادگی در بند نخواهند ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار