رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) از ساعت 18:30 روز چهاردهم خرداد در مصلی بیت المقدس با سخنرانی ایت‌ا... سپاسی آشتیانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 01 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک مرکزی، با اشاره به اینکه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در اراک و خمین برگزار خواهد شد گفت: بیست‌وهشتمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بیت تاریخی امام در شهر خمین از ساعت 18 با سخنرانی آیت‌ا... اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت‌ا... دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در شهر اراک نیز این مراسم از ساعت 18:30 روز چهاردهم خرداد در مصلی بیت المقدس با سخنرانی ایت‌ا... سپاسی آشتیانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم ایام 14 و 15 خردادماه در بیش از 100 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود افزود: برپایی نمایشگاه آثار حضرت امام خمینی(ره)، نمایشگاه «فراق یار»، شب شعر و خاطره در این دو شب، برپایی نمایشگاه کتاب و ... بخشی از برنامه‌های فرهنگی برای سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد است.

وی افزود: از استان مرکزی 3500 نفر از شهرستان‌های ساوه، زرندیه و اراک به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد که باتوجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان از سایر شهرستان‌های استان اعزام انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار