رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: برای تکمیل سه هزار طرح نیمه تمام این استان نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.
کد خبر: ۴۳۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 30 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:ساسان تاجگردون در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در شیراز، در مورد اعتبارات نفت و گاز این استان اظهار داشت: این اعتبارات که در سال گذشته 2 درصد بود در سال 96 به سه درصد افزایش یافت.
 
وی ادامه داد: بر این اساس میزان اعتبارت نفت و گاز استان از بیش از 173 میلیارد تومان در سال 95 به بیش از 372 میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
او اظهار کرد: شورای برنامه ریزی و توسعه فارس نیز مکلف است که این اعتبارات را به شکل سر جمع در اختیار کمیته های برنامه ریزی شهرستان های این استان قرار دهد.
 
تاجگردون ادامه داد: در بحث هزینه کرد این اعتبارات، مهمترین موضوع وجود پروژه های نیمه تمام و تکمیل آنهاست و بر ضرورت عدم شروع پروژه های جدید نیز تاکید داریم.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس، در باره نحوه توزیع سه درصد اعتبارات نفت و گاز در بین شهرستان های این استان هم گفت: این اعتبارات بر اساس جمعیت شهرستان ها (بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95) در بین مناطق محروم توزیع خواهد شد.
 
وی، با اشاره به اینکه از مجموع 29 شهرستان استان فارس، به هفت شهرستان هیچگونه اعتباراتی از سه درصد نفت و گاز تعلق نمی گیرد، بیان کرد: 23 شهرستان از 2 سوم این اعتبارات که 257 میلیارد تومان است بهره مند می شوند، هشت شهرستان از یک سوم این اعتبارات که 115 میلیارد تومان است منتفع خواهند شد و به یک شهرستان نیز یک سوم اعتبارات پرداخت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار