عضو جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به افزایش مدت اقامت گردشگران خارجی در هتل‌های شیراز گفت: شیراز با کمبود هتل مواجه است.
کد خبر: ۴۳۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 30 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمیدجاویدان عضو جامعه هتلداران فارس گفت: در شهر شیراز 10 هتل دیگر نیز ساخته شود امکان درآمد زایی برای آن وجود دارد و باید با توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران به دنبال تحقق این مهم بود.
 
جاویدان افزود: در دوماه گذشته از سال 96 تعداد ورود گردشگران خارجی به شهر شیراز افزایش یافته و هتل‌های شیراز نیز با خدمات‌دهی مناسب نسبت به اسکان آنان اقدام کردند به طوری که در هتل‌های مختلف شیراز از جمله شیراز ظرفیت اتاق‌ها تکمیل بود.
 
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های صورت گرفته امروز مدت اقامت گردشگرانی که وارد ایران می‌شوند در شیراز به دو تا سه شب افزایش یافته که این مهم رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و هتلداری را به همراه داشته است.
 
جاویدان با بیان اینکه یک هتل همانند هتل پنج ستاره شیراز نمی‌تواند منتظر مسافر فرودگاه باشد،  اظهار داشت: فعالان حوزه هتلداری باید با یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلندمدت نسبت به رزو اتاق‌های خود اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: رونق گردشگری و افزایش گردشگران خارجی نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغالزایی دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
جاویدان افزود: همچنین باید به صنعت هتلداری و جذب گردشگر بها داده شود و به سمتی حرکت کنیم که همواره و در طول ایام مختلف سال شاهد تکمیل ظرفیت اتاق‌های هتل‌ها باشیم.
 
عضو جامعه هتلداران فارس همچنین با اشاره به اینکه فروردین، اردیبهشت و مهرماه از ماه‌هایی هستند که بیشترین توریست‌های خارجی به کلان‌شهر شیراز سفر می‌کنند تصریح کرد: نهادهای دولتی و خصوصی باید در برگزاری همایش‌ها نیز توجه کافی داشته باشند که با توجه به تکمیل ظرفیت هتل‌ها برنامه‌های خود را خارج از این ماه‌ها برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار