جلسه ستاد برداشت غلات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی عضو ستاد برداشت غلات شهرستان و با تأکید بر ضرورت پرداخت به موقع بهاي خريد محصولات كشاورزان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 27 May 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ني ريز: در جلسه ستاد برداشت غلات شهرستان ني ريز كه با حضور اميني مقدم معاون اداري مالي شركت غله ي فارس، ممتازیان نماينده فرمانداري و دیگر روساي ادارات عضو این ستاد در سالن اجتماعات مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ني ريز و با مدیریت داریوش طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

 در آغاز داريوش طهماسبي ضمن قدرداني از همكاري و هماهنگي ادارات در طول سال زراعي با مجموعه ي جهاد كشاورزي گفت : با توجه به اينكه مسئول خريد تضميني جو شركت پشتيباني امور دام مي باشد انتظار داریم اداره تعاون روستايي به عنوان مباشر خريد جو برابر دستورالعمل های موجود، محصول غلات را خريداري کند و پس از ثبت مشخصات جو كاران در سامانه بورس، به خريد و پرداخت به موقع بهاي غلات کشاورزان اقدام نمايد.

طهماسبي درباره خرید دو محصول كلزا و گندم از كشاورزان نیز گفت: بايد شركت غله فارس تمهيدات لازم جهت استقرار نماينده ای از سوی  این شركت، در سيلوي آباده ي طشك به منظور نظارت دقیق بر خريد، تعيين افت محصول، تنظيم و تحويل ليست هاي مربوطه براي پرداخت بهای این دو محصول به بانك كشاورزي را به اجرا بگذارد.

در ادامه اميني مقدم معاون اداري مالي شركت غله استان فارس گفت : اين شركت با آمادگي كامل، كار خريد گندم و كلزا را از طريق سيلوي مستقر در آباده طشك آغاز خواهد كرد و با دقتي كه مورد تأیید شركت غله فارس در ثبت مشخصات تحويل دهندگان محصول می باشد و با ایجاد تمهيداتي مانند، تنظيم باسكول ها زمينه را برای جلوگيري از تأخير در پرداخت بهاي محصولات خريداري شده فراهم خواهد کرد.

در پایان جلسه ي ستاد برداشت غلات شهرستان ني ريز، بر تامين به موقع سوخت كمباين هاي در حال کار تاكيد گردید و اعضاي حاضر در جلسه نیزهر كدام جداگانه به بيان ديدگاه های ادارات خود و ارائه راهكارهایي برای كاهش مشكلات موجود در برداشت غلات سطح شهرستان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار