دبیر شورای صنفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز گفت: کمبود اساتید مجرب تمام‌وقت از مشکلات مهم و اصلی این مرکز علمی آموزشی است که در کنار نبود تجهیزات آموزشی پیشرفته، باید به عنوان اولویت در رفع مشکلات مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 27 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا :فرشید مزارع فرد در نشستی با حضور معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران، رئیس منطقه 4 دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و مسؤولان تشکل‌های علمی دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز، افزایش رشته‌های کارشناسی، به‌روز کردن سرفصل‌های آموزشی و ... را از دیگر مطالبات به حق دانشجویان این دانشکده دانست.

سعید زحمت‌کشان، دبیر انجمن‌های علمی دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز نیز با قدردانی از تلاش‌های علویان‌مهر، رئیس دانشکده، تاکید کرد: دانشجویان این مرکز علمی هیچ انتظار نابه‌جا و غیر قابل دسترسی از مسؤولان نداشته و ندارند.

زحمت‌کشان افزود: رفع مشکلات و تقویت نقاط مثبت دانشگاه با تدبیر و نگاهی واقع بینانه با همدلی و همزبانی با مسؤولین و تشکل‌های دانشجویی امکان‌پذیر است.

وی در خصوص مشکلات کلان این دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه دکتر حق پناهی، معاون پژوهشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای نسبت به چشم انداز دانشگاه فنی و حرفه‌ای کل کشور گفت: اولین اقدام و راهکار ارتقای کیفیت سطح علمی این دانشگاه، نهادینه کردن دیدگاه نوین و ترسیم خط پیشرفت علمی این مرکز دانشگاهی است.

دبیر انجمن‌های علمی دانشکده فنی و مهندسی باهنر پیشنهاد داد: یک کمیسیون با حضور و مشارکت مسؤولین، انجمن‌های علمی، شورای صنفی و بسیج دانشجویی تشکیل شود تا مطالبات دانشجویان و راهکارهای تحقق این مطالبات را به عنوان نماینده کل دانشگاه‌های فنی کشور به صورت یک سند تدوین و تقدیم وزارت علوم کند.

دکتر حق‌پناهی، معاون پژوهشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور با ابراز خرسندی از دغدغه‌های اعضای تشکل‌های علمی دانشجویی، گفت: برای حل مشکلات بیان‌شده تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و تاکنون هم به نتایج خوبی رسیده‌ایم؛ پیگیری‌ها را ادامه داده و نتایج حاصله را به دانشجویان اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به نظرات و پیشنهادهای دبیران تشکل‌های مختلف دانشجویی نیز گفت: اعتقاد داریم با حمایت از دانشگاه و توسعه دانشگاه‌های مراکز استان می‌توان به اهداف اصلی مد نظر که کارآفرین بودن محور اصلی این اهداف است، دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار