رئیس اداره مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه بهزیستی گفت: در ماه مبارک رمضان سه هزار مددجوی زیر پوشش این اداره کل در سراسر این استان اطعام می شوند.
کد خبر: ۴۲۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 23 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نسرین شهبازی افزود: به منظور اطعام این مددجویان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار در کلیه 10 شهرستان استان طرح ضیافت مهر در ایام ماه مبارک رمضان توسط این اداره کل اجرا می شود.
 
وی اظهار کرد: در اجرای این طرح اطعام مددجویان بصورت غذای گرم در وعده افطار انجام که شامل کلیه مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار و معلولان است.
 
رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان اجرا و هزینه اطعام مددجویان را افراد خیر و نیکوکار تامین خواهند کرد.
 
شهبازی همچنین از برگزاری جشن گریزان با هدف تهیه سبد غذایی خشک برای مددجویان زیر پوشش در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: عموم افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند می توانند با شرکت در این جشن که 11 خردادماه برگزار می شود در اطعام سایر مددجویان زیر پوشش مشارکت کنند.
 
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند، اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، اجتماعی، امور توسعه پیشگیری و اشتغال و مشارکت های مردمی به عموم مردم خدمات رسانی می کنند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار