رییس کمیته بین المللی پارالمپیک در دیدار با خانواده مرحوم بهمن گلبارنژاد بالاترین نشان ریاست IPC را به آنان اعطاء كرد.
کد خبر: ۴۲۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 10 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا :فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در سفر به استان فارس با خانواده مرحوم بهمن گلبارنژاد دیدار و بالاترين نشان رياست كميته بين‌المللي المپيك را به آنان اعطاء کرد.

دبير كميته ملي پارالمپيك ايران در اين ديدار با اشاره به حادثه غم‌بار بازي‌هاي المپيك ريو، گفت: حادثه فوت بهمن گلبارنژاد، حادثه‌اي ناگوار بود كه براساس نتايج تحقيقات، به دليل وجود مشكل در مسير پيست دوچرخه‌سواري نبوده است.

مسعود اشرفی تصريح كرد: از آنجا که این اتفاق برای بهمن گلبارنژاد رخ داد، فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک متاثر شدند و پیشنهاد کردند در سفر به ایران با خانواده مرحوم گلبارنژاد ملاقات و ادای احترام کنند.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک نيز خطاب به خانواده گلبارنژاد گفت: من درک می‌کنم شرایط دشواری دارید، ما جایگاه خاصی را برای ایران قائل هستیم.

فیلیپ کریون گفت: از سال 1995 که برای برگزاری کلاس مربیگری بسکتبال با ویلچر به ایران آمد تاکنون چندین بار به کشورتان سفر کردم و به مردم ایران علاقمند هستم .

او مرحوم بهمن گلبارنژاد را به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران جهان معرفی و اضافه كرد: هفته گذشته در مراسم اعطای نشان صنعت در ورزش، عکس ورزشکاران بزرگی که از میان ما رفته‌اند به نمایش گذاشته و از آنها تقدیر شد؛ مرحوم بهمن گلبارنژاد هم یکی از این افراد بود كه به او ادای احترام شد .

كوريون با اعطاي نشان پين رياست به‌عنوان بالاترین نشان کمیته بین المللی پارالمپیک به خانواده گلبارنژاد، گفت: این نشان که از مدال پارالمپیک ارزشمندتر است را به افراد خانواده پارالمپیک می‌دهیم.

او گفت: در طول 16 سال ریاستم در کمیته بین المللی پارالمپیک این نشان به 12 نفر هدیه شده است كه دو نشان به محمود خسروی وفا و مسعود اشرفی، رئیس و دبیر کمیته ملی پارالمپیک ايران بوده است.

ندا فراستی، ملی پوش سابق بسکتبال باویلچر و همسر مرحوم بهمن گلبارنژاد نيز با قدرداني از رئيس كميته پارالمپيك جهان و دبير كميته پارالمپيك ايران، گفت: حضور شما در اینجا ارزشمند و باعث افتخار است و به دلیل ارزشی که به خانواده گلبارنژاد دادید، تشکر می کنم .

خانواده گلبارنژاد نیز به پاس قدرداني از رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به او لوح سپاسي را اهداء كردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار