بعد از اینکه تیم فجر سپاسی با هزار دردسر و جان به لب کردن همه توانست در لیگ یک بماند و فوتبال فارس را از محو کامل نجات دهد حالا انگار عده ای چشم دیدن همین اندازه ناچیز حضور استان بزرگ فارس در لیگ برتر را ندارند.
کد خبر: ۴۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 07 May 2017
به گزارش تابناک فارس:بعد از اینکه تیم فجر سپاسی با هزار دردسر و جان به لب کردن همه توانست در لیگ یک بماند و فوتبال فارس را از محو کامل نجات دهد حالا انگار عده ای چشم دیدن همین اندازه ناچیز حضور استان بزرگ فارس در لیگ برتر را ندارند.
 
استانی که فقط 3 ملی پوش را از یک شهرستان کوچکش(نورآباد) تقدیم کرده است.استانی که حداقل سهمش از فوتبال 2 تیم در لیگ برتر و حضور در جمع مدعیان است.
 
فوتبال فارس قربانی ضعف مدیریتی شدید است وگرنه خیلی سطحش بالاتر از آن است که بخواهند تهمت تبانی آن هم در لیگ یک به تیمی از فارس بزنند.
 
حالا که استان فارس توانسته است سهم ناچیزی از فوتبال کشور را برای خود حفظ کند عده ای شبهه تبانی این تیم در بازی آخر را مطرح کرده اند.
 
باید از کسانی که این تهمت را علیه فجرسپاسی مطرح می کنند پرسید که آیا در چند بازی متوالی آخر سپاسی که این تیم چندین برد متوالی و در مواردی پرگل را کسب کرد هم بحث تبانی مطرح بوده است.
 
همه کسانی که بازی های فجر سپاسی را پیگیری کرده اند می دانند که این برد هم جزیی از روند بردهایی بود که فجر در چند بازی آخر خود بدست آورده است.
 
پس بهتر است به جای تهمت زدن به دیگران بیشتر روی خودمان کار کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
من شیرازی نیستم ولی وقتی شما توی شهرتون زمانی که با استقلال و یا پرسپولیس بازی دارین 70 درصد ورزشگاه این دو تا تیم تهرانی را تشویق میکنن توقع دارین به لیگ یک و دو و زیر گروه نرین؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار