غلامحسین پیروانی معتقد است که اگر 2 میلیارد به تیم تزریق کنند سال آینده فجرسپاسی را مدعی صعود می کند.
کد خبر: ۴۱۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 03 May 2017




تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: غلامحسین پیروانی که نام او با تیم فجرسپاسی شیراز به ذهن‌ها گره خورده است، در ابتدای فصل جاری و در شرایطی این تیم را تحویل گرفت که شرایط بسیار نامناسبی را تجربه می کرد و در رتبه های انتهایی به همراه استقلال اهواز به عنوان نامزدهای سقوط مطرح می شدند. اما این مربی که سابقه بسیار زیادی با تیم فجرسپاسی دارد و توانسته بود سالیان سال تیم فجرسپاسی را در رتبه های بالایی لیگ برتر حفظ کند و همچنین بازیکنان تاثیرگذاری به فوتبال ایران معرفی کند، در روز پایانی و با توجه به بازی پاکی که خونه به خونه در مقابل خیبرخرم آباد انجام داد موفق به شکست آلومینیوم اراک در خانه این تیم شد تا از سقوط فرار کند و ماموریت خود را با حفظ تیم خاتمه دهد.

غلامحسین پیروانی+ فجرسپاسی شیراز+لیگ دسته یک+غلام پیروانی

غلامحسین پیروانی در گفتگو با "ورزش سه" به سختی ها و موضوعاتی اشاره داشته که باعث حفظ تیم در روز پایانی شد.

آبرویم را گذاشتم
روزی که تیم را گرفتم خیلی ها به من گفتند نرو، چون معتقد بودند که نتیجه ای ندارد. ولی ما آمدیم و پیش آقای غیاثی فرمانده سپاه رفتیم و گفتیم اگر قرار است آبرویم برود، به خاطر تیم شهید سپاسی عیبی ندارد و تازه اینکه فوتبال برد و باخت دارد و با باختن آبروی آدم نمی رود.

چرا از هفته اول فکر تیم نبودند؟
 الحمدالله از هفته چهاردهم تیم را تحویل گرفتم و سوال من این است که چرا از هفته اول نه و کسانی که این برنامه ریزی ها را کردند باید بیایند و جواب بدهند ؟! با آقای غیاثی، کامیاب و قنبری جلسه تشکیل دادیم و قرار بر این شد که یارها را نگه داریم. 2،3 بازیکن کلیدی داشتیم که به خاطر کمبود بودجه رفتند و چند بازیکن مصدوم و محروم هم داشتیم.

 برای مدعی شدن 2 میلیارد می خواهم
خدا را شکر تیم را جمع و جور کردیم و در این راه خدا کمک کرد و باشگاه هم امکانات خوبی مثل هتل و پرواز را فراهم کرد. در یک مقطع هم 450 میلیون پول دادند که بین همه اعضای تیم تقسیم شد، ولی اگر می خواهند تیم در مسابقات سال آینده عرض اندام کند و مدعی صعود باشد باید خرج کنند. 7،8 میلیارد نمی خواهیم، برای ما 2 میلیارد کافی است. نمی دانم چقدر راست است ولی در خبرها شنیدم که دیروز به تیم سپیدرود 1 میلیارد هدیه داده شد.

 
تیم های پایین جدول همه بی پول بودند
شما به تیم های پایین جدول نگاه کنید. استقلال اهواز، فولاد یزد، خیبر خرم آباد، راه آهن و فجرسپاسی تیم هایی هستند که هیچ کدام پول نداشتند. تیمی که پول نداشته باشد بازیکن سازی هم نمی تواند بکند. سربازهای ما رفته اند و سربازهای خوب هم به تیم های ما نمی آیند.

 
غلامحسین پیروانی+ فجرسپاسی شیراز+لیگ دسته یک+غلام پیروانی

یک بار نگفتند تیم را برای قهرمانی جمع کن
نمی خواهم سیاه بازی دربیاورم ولی با این شرایط تیم از کف می رود. در سال هایی که با فجرسپاسی بودم مقام های خوبی آوردیم از نائب قهرمانی تا چهارمی لیگ؛ اما آیا سالی بود که بیایند و بگویند تیم را برای قهرمانی ببندید. همیشه برای اوت نشدن تیم می بستیم. پول زیادی هم نمی خواهیم. 500 میلیون برای سفرها به ما بدهند و یک میلیاردو پانصد هم برای بازیکنان تا تیم را مدعی صعود کنیم.

به شهرم تعهد دارم
هنوز صحبتی با مدیران نشده و تا دیروز در تیم فجرسپاسی سمت داشتیم. پارسال آقای وحید رضایی از خونه به خونه با من تماس گرفتند؛ شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک هم تماس گرفتند ولی من به تیم شهرم تعهد دارم و دوست دارم همینجا باشم.

 
ورزش تمام می شود ولی پهلوانی می ماند
تیم خونه به خونه و نادر دست نشان پهلوانی کردند؛ ورزش تمام می شود ولی پهلوانی می ماند.

 
امسال خیلی اذیت شدیم
امسال جز اذیت شدن چیزی ندیدم و واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم؛ مسئولیت دادن به بازیکنان و رعایت نظم تیمی دلیل شکل گرفتن تیم ما در هفته های پایانی شد. مسیرها را برای بازیکنان مشخص کرده بودیم و همه زحمت کشیدند ولی بی مایه فتیر است.

 
امیدوارم برق نوین هم صعود کند
در پایان از همه تماشاگرانی که از ما حمایت کردند و احترام گذاشتند، نه آنهایی که فحش می دادند تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. امیدوارم تیم برق نوین شیراز هم با سه مربی خوبی که دارد به دسته یک بیاید تا دو نماینده در لیگ یک داشته باشیم و به هم در مسیر صعود کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار