مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: استان فارس در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۹ هزار جانباز تقدیم کرد که بیش از ۱۵ هزار نفر از این افراد را جانبازان بالای ۱۵درصد شامل می شود.
کد خبر: ۴۱۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 30 April 2017
تابناک فارس به نقل از ایثار: در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) مراسم گرامیداشت روز جانباز در شیراز برگزار شد.
 
در این مراسم که سرشار از عطر حماسه و ایثار بود یادگاران دفاع مقدس ضمن مرور خاطرات روزهای استقامت و پایداری، یاد یاران آسمانی و کبوتران خونین بال دیار عشق را گرامی داشتند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: جانبازان، یادگاران عرصه های ایثار و فداکاری و بهترین اسوه های صبر و استقامت در جامعه هستند و خدمت صادقانه به این بزرگواران یکی از مهمترین وظایف مسئولین است که نزد خداوند نیز از اجری عظیم برخوردار می باشد.
رجبعلی راهی اظهار داشت: تکریم جانبازان موجب ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود و این کار بسیار مهمی است که جامعه امروز به آن نیاز جدی دارد.

وی افزود: اگر قدر شناس زحمات جانبازان بزرگوار باشیم مطمئناً کشور و انقلاب ما بیمه می شود و وظیفه ماست که خاطرات این عزیزان را به هر طریق ممکن ثبت و ضبط کنیم و به نسلهای بعد انتقال دهیم.
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: استان فارس در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۹ هزار جانباز تقدیم کرد که بیش از ۱۵ هزار نفر از این افراد را جانبازان بالای ۱۵درصد شامل می شود.

این مراسم در ادامه با اجرای مدیحه سرایی و مولودخوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام و اجرای سرود و برنامه های شاد همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار