وزیرارتباطات دولت نهم در افتتاح ستاد سیدابراهیم رییسی درایلام:
سلیمانی با بیان اینکه مردم مدیران پیر و خسته نمی خواهند گفت: مدیریت کنونی کشور با مشکلاتی رو به رو است و برخی از مدیران ،به ثروت های بادآورده آلوده هستند؛ این در حالی است که حتی عده ای از مدیران دولت با وجود بهره مندی از ثروت چند صد هزار میلیاردی از ارائه لیست دارایی های خود به قوه قضاییه امتناع می کنند.
کد خبر: ۴۱۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 30 April 2017
عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم شهر ایلام ،ستاد مرکزی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در استان ایلام رسما افتتاح شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان ایلام در آیین افتتاح این ستاد در شهر ایلام گفت: وضعیت معیشت مردم مطلوب نیست ، رکود و تورم کمر مردم را خم کرده است.
 
توسعه استان د گرو انتخاب فردیست که به مناطق محروم نگاه ویژه ای دارد
"محمد تقی قاسمی" اظهار کرد: مشکلات حاکم بر کارخانجات صنعتی در سراسر کشور ،به تعطیل شدن این واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران منجر شده است.
قاسمی بیان داشت: این شرایط تا آنجا پیش رفته که جوانان ایلامی از بیکاری افسرده شده و این نیازمند مدیریت صحیح در این شرایط بحرانی است.
رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان ایلام ادامه داد: آیت الله رئیسی آمده تا به کار و تولید رونق بخشد و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی و در عمل به اجرا درآورد.

قاسمی اضافه کرد: توسعه استان ایلام در گرو انتخاب فردی است که به مناطق محروم نگاه ویژه داشته باشد.
 
مردم مدیر پیر وخسته نمی خواهند/نگاه اشرافی گری ،استان ایلام را از توسعه دور کرده است
وزیر ارتباطات دولت نهم بعنوان مهمان ویژه مراسم افتتاح ستاد مرکزی سید ابراهیم رییسی در این مراسم گفت:  هر جا در راس امور مدیر  انقلابی ، پای کار و باانگیزه داشته ایم پیشرفت حاصل شده ولی با حضور مدیران خسته و بی انگیزه ،نه تنها پیشرفتی حاصل نشده  بلکه شاهد عقب گرد در امور نیز بوده ایم.

سلیمانی با بیان اینکه مردم مدیران پیر و خسته نمی خواهند گفت: مدیریت کنونی کشور با مشکلاتی رو به رو است و برخی از مدیران ،به ثروت های بادآورده آلوده هستند؛ این در حالی است که حتی عده ای از مدیران دولت با وجود بهره مندی از ثروت چند صد هزار میلیاردی از ارائه لیست دارایی های خود به قوه قضاییه امتناع می کنند.

وی تأکید کرد: طبیعی است که با این وضعیت نمی توان از  مدیران انتظار توجه ویژه به مناطق محروم کشور داشت ، این روحیه اشرافی گری باعث شده تا استان ایلام از قافله توسعه جا بماند.

وزیر سابق ارتباطات بیان کرد: کسانی که عدالت ندارند و از آن سر رشته ندارند نمی توانند برای مردم کاری کنند و وضعیت امروز اقتصادی کشور نتیجه همین است.

سلیمانی اضافه کرد: نقدینگی کشور در حالی امروزه سه برابر و از 400 هزار میلیارد به بالای 1200 هزار میلیارد رسیده است اما سوال اینجاست که چرا این مقدار به سمت تولید و اشتغال نرفته و هر روز شاهد اخبار تعطیلی از مراکز تولیدی فعال کشور هستیم.

وزیر سابق ارتباطات با اشاره به اینکه بیکاری خانمان سوز شده است گفت: فسادهای اداری در بخش های مختلف یکی پس از دیگری در حال بروز دادن است و مبارزه با فساد باید در قوه مجریه اجرا شود.

وی تأکید کرد: آیت الله رئیسی آمده تا با این واقعیت تلخ مبارزه کند و با بستن نفوذ و دسترسی برخی به بیت المال زمینه توسعه را هموار کند.

سلیمانی اشاره کرد: در یک جایی اعلام کردند که پول مربوط به مسکن و سرمایه گذاری را از کجا تأمین کنیم و ما هم اعلام می کنیم از راه بستن و قطع دست هایی که به بیت المال چشم دوخته می توان این منابع را تأمین کرد.

وی در پایان گفت :دیگر زمان فریب مردم گذشته و مردم گول وعده های توخالی را نمی خورند.  
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار