کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخاباتی تشکیل نداده‌ام و فکر می‌کنم با برنامه‌هایی که صدا و سیما، تهیه کرد، هیچ نیازی به تبلیغات دیگری نیست
کد خبر: ۴۱۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 30 April 2017
فارس: اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در معاونت سیما رسانه ملی در جمع خبرنگاران درباره اولین مناظره نامزد‌ها اظهارداشت: در مناظره اول خیلی قوی ظاهر نشدم، اما فکر می‌کنم در مناظره دوم و سوم جدی‌تر ظاهر شوم، البته تلاش دارم هیچوقت از محدوده اخلاق خارج نشوم و به شخصیت افراد به هیچ وجه تعرض نکنم و تلاش می‌کنم به کار‌ها و برنامه‌ها بپردازم.

وی در ادامه افزود: در جاهایی که حرف جدی می‌زنم جاهایی است که مسائل جدی است که به سرنوشت ملت مربوط می‌شود من درباره سرنوشت ایران حتما حساس می‌شوم و جایی که احساس می‌شود به منافع ملی کشور آسیب می‌رسد، عکس العمل من ممکن است کمی تند باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره بخت پیروزیش در انتخابات گفت: من پیش گو نیستم.

جهانگیری در پاسخ به سوالی درباره اعضای کابینه و معاون اولش بیان کرد: بنده در این زمینه فکر نکرده ام و علت آن این است که وزرا و اعضای کابینه در یک فرایند معمولی و در یک اتاق در بسته ازجانب خود رئیس جهمور تعیین نمی‌شود، این روش صحیح نیست و نمی‌توان مدیران ارشد نظام را به این شکل انتخاب کرد، بلکه مهمترین کار رئیس جمهور این است که بتواند همه توان و ظرفیت کشور را برای حمایت از دولت و برای حل مشکلات کشور بسیج کند.

وی افزود: در این ظرفیت حمایتی قوه قضاییه، مجلس و رهبری در راس آن نقش دارند و ان شاءلله به موقع درباره اعضای دولت تصمیم گیری می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه اش برای رونق بخشیدن به بخش تولید در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد ایران خیلی سخت و پیچیده شده است، ماشین اقتصاد از دره خارج شده و در مسیر قرار گرفته، اشکالات، موتور و بخش‌های مهم آن تعمیر شده و آماده حرکت با سرعت بالاست.

جهانگیری اضافه کرد: باید راننده مطمئنی پشت فرمان ماشین اقتصاد کشور بنشیند تا این ماشین به دره نرود و با حرکت این ماشین در مسیر هر روز یک گره از زندگی مردم باز شود. بهترین سیاست‌ها برای حرکت ماشین اقتصاد ایران سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با بزرگواری فرمودند که اینجانب فرمانده اقتصاد مقاومتی باشم و تا کنون نیز سعی کرده ام در دو سال گذشته با پیگیری و صرف وقت در چارچوب اقتصاد ایران حرکت کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشحالم بگوییم که سال 95 سال بسیار خوبی برای اقتصاد ایران بود، هم از نظر ایجاد شغل و هم از نظر کاهش تورم و هم از نظر رونق تولید و تدوین برنامه‌ها به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.

جهانگیری افزود: برای سال 96 نیز برنامه‌های خوبی تهیه کرده ایم و همین امروز برنامه‌های دستگاه‌های مختلف ابلاغ خواهد شد تا در سال 96 اولویت‌های هر دستگاه در اقتصاد مقاومتی مشخص شود.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم این سیاست‌ها اگر به خوبی عمل شود برای ما که اکنون از لحاظ اقتصادی در رده هیجدهم دنیاهستیم، رتبه بهتری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مخالف اقتصاد مقاومتی ضعیف شده و کوچک مورد نظر برخی افراد هستم که آن را اینگونه ترسیم می‌کنند و در نهایت هم مدعی هستند که نشد. در اقتصاد مقاومتی تنها در بخش نفت باید 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری صورت گیرد و فکر می‌کنم طرح‌های خوبی تهیه شده که ان شاء الله اجرا می‌شود.

جهانگیری در زمینه تشکیل ستاد و هزینه تبلیغات تصریح کرد: قبلا هم گفتم ستاد حتی تشکیل نداده ام و فکر می‌کنم واقعا با برنامه ایی که صدا و سیما، تهیه کرد، هیچ نیازی به تبلیغات دیگری نیست و به اندازه کافی صدا و سیما، برنامه برای معرفی نامز‌ها و در نظر گرفته است.

وی گفت: از همین فرصت استفاده کردم و فکر می‌کنم افراد علاقمند از طریق فضای مجازی و راههای دیگر در حال فعالیت هستند و دیگر نیاز به خرج پول نیست.

جهانگیری یاآور شد: اکنون از اینکه عده‌ای مدعی شوند هزینه کرده اند و پول داده اند به دور هستم و این روش بهتر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار