فرماندار شهرستان نی ریز گفت: در مطالعات سد که درسال 83 اتفاق افتاده الویت اول تامین آب شرب منطقه ،الویت دوم صنعت وسوم اگر آبی اضاف بیاید برای حقابه کشاورزان لحاظ گردیده است.
کد خبر: ۴۱۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 30 April 2017
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز:فرماندار شهرستان نی ریز و جمعی ازمسئولین از روستاهای کت آباد، بنه کلاغی، کارگاه ، شهرک وزیره و سنگ زوربازدید و با روستائیان دیدار وگفتگو نمودند.


محمدرضا امیری فرمانداردراین بازدید طی سخنانی اظهار داشت: بنا به تکلیفی که داریم در جمهوری اسلامی بین مردم و مسوولان نباید فاصله باشد لذا ما سعی می کنیم هرچند وقت یکبار با مردم روستاها دیدار داشته باشیم که بطور مثال از همین روستای کت اباد طی شش ماه گذشته سه مرتبه بهمراه مسوولان استانی بازدید نموده ایم.


وی هدف از این بازدید ها رااینطور بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید با این مردمی که ایثارکردند و انقلاب را به پیروزی رساندند، دفاع مقدس را اداره کردندو سالها در صحنه های مختلف انقلاب ،راهپیمایی ها،انتخابات ها،حضور و نقش چشم گیرو ارزشمندی داشته اند دیدار نمود وبا آنها همدل باشیم ودر سایه همدلی است که امور کشور سامان پیدا می کند.


فرماندار نی ریز همچنین در خصوص سئوال یکی از روستائیان دررابطه با توزیع آب سد چشمه عاشق گفت:در مطالعات سد که درسال 83 اتفاق افتاده الویت اول تامین آب شرب منطقه ،الویت دوم صنعت وسوم اگر آبی اضاف بیاید برای حقابه کشاورزان لحاظ گردیده است.


وی با اشاره به اینکه اسناد گازرسانی به روستاهای بخش قطرویه به مناقصه گذاشته شده است ابراز امیدواری کرد بزودی عملیات گاز رسانی به روستاهای شهرک وزیره ،کارگاه، ریزاب ،بنه کلاغی و کت آباد  آغاز می گردد.


شایان ذکر است :در این بازدید یک روزه از جمله مسائل و مشکلات مطرح شده توسط روستائیان میتوان به مشکلات طرح هادی در برخی روستاها، تأمین روشنایی در چند نقطه روستایی، احداث خانه بهداشت، جابجایی شبکه برق، کمبود آب آشامیدنی ، درخواست افزایش بافت روستا، کمبود فضای فرهنگی و ورزشی در روستاها اشاره نمود.


وی در ادامه این بازدیدها پس از استماع مشکلات روستائیان، اظهار امیدواری کرد در سال جدید با تخصیص اعتبارات لازم و لحاظ نمودن اولویت ها نسبت به حل مشکلات روستاها اقدام گردد.


گفتنی است :در پایان این بازدیدها از طرف فرماندار دستورات لازم جهت پیگیری و حل مسائل صادر گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار