757 مقاله به کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق درعملیات در بابلسر ارسال شد
کد خبر: ۴۱۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 30 April 2017
به گزارش تابناک مازندران، دکتر هادی ناصری روز یکشنبه در گفت و گو بیی افزود: از این تعداد 320 مقاله با بررسی داوران پذیرفته شد که از این تعداد 180 مقاله به صورت سخنرانی و 140 مقاله به صورت پوستر برای مدت 2 روز در دانشگاه مازندران ارائه خواهد شد.
 
دهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق درعملیات روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار می شود.
ناصری، مدل سازی مالی، اقتصاد ریاضی و نظریه بازی، مکان یابی ، حمل و نقل و لجستیک، بهینه سازی و تصمیم گیری چند معیاره، تصمیم سازی بهینه در سیستم های بانکی، مدیریت تولید و زنجیره تامین، مدیریت و تحلیل ریسک، تصمیم سازی بهینه در صنعت گردشگری، روش های ابتکاری و فرا ابتکاری و غیره را از محورهای این همایش برشمرد.
وی بیان کرد: این کنفرانس تلاش می کند با همکاری محققین، اساتید و صنعتگران، دانشجویان، مدیران و صاحبنظران حوزه های مختلف مرتبط با دانش تحقیق در عملیات و نهادهای همراه، محیطی را برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی محققین حوزه تحقیق در عملیات، پیشرفت های علمی پژوهشی در زمینه تحقیق در عملیات و علوم وابسته فراهم کند.
وی افزود: رویکرد این کنفرانس علمی فراهم کردن بستری برای تعامل جامعه تحقیق در عملیات کشور و ایجاد ارتباط بین شرکت ها، ارگان ها و دستگاه اجرایی، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی و ایجاد موقعیت برای تبادل نظر و آشنایی علاقمندان این حوزه در عرصه بین المللی است.
وی با بیان اینکه در این کنفرانس بین المللی که در دهه اخیر در نوع خود بی سابقه است، بیش از 15 مهمان برجسته علمی از کشورهای آلمان، هند، لهستان، چک، سوئد، استرالیا، اسلواکی، روسیه، ایتالیا، چین و آمریکا حضور دارند.
این کنفرانس با مشارکت دانشگاه هایی همچون دانشگاه صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر ، تهران ، فردوسی مشهد ، دانشگاه گیلان ، صنعتی شیراز ، دانشگاه کرمانشاه ، دانشگاه تبریز ، دانشگاه سمنان ، دانشگاه مازندران ودانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار