پیش بازی سپاهان - تراکتورسازی
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم های تراکتورسازی و سپاهان فردا به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۴۱۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 28 April 2017
یکی از حساس ترین دیدارهای هفته 29 لیگ برتر امروز (شنبه) بین دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز درحالی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد که یرخپوشان تبریزی بدترین وضعیت چند سال اخیر خود را تجربه می کند.
عدم یارگیری در نیم فصل و مصدومیت های متوالی، بدجوری دست قلعه نویی را در مهره چینی خالی کرده است.
تراکتور برای این دیدار بیش از 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و این می تواند یک فرصت عالی برای زردپوشان اصفهانی باشد تا یک پیروزی آسان را برای خودشان تدارک ببینند.
اما قلعه نویی یک فرصت استثنایی در اختیار دارد تا با تلفیقی از جوانان پرانگیزه و بازیکنان باتجربه، یک دیدار به یاد ماندنی را رقم بزند. دیداری که می تواند معادلات این بازی حساس را برهم بزند.
تراکتور نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد تا عنوان دومی خود را تثبیت کند و کمی از زیر فشار رهایی پیدا کند به همین خاطر یک بازی هجومی را در دستور کار خواهد داشت.
طرفداران دو آتیشه ی این تیم به کمتر از قهرمانی قانع نبودند ولی بازهم نتوانستند تیم محبوب شان را در ردای قهرمانی تماشا کنند و کسب عنوان نایب قهرمانی می تواند کمی از رنج آنان را کاهش دهد.
در آن سوی میدان نیز شاگردان کرانچار با کوله باری از تجربه قرار دارند تا با شکست دادن تراکتور، افتخاری دیگر به ویترین پرافتخارترین باشگاه کشور اضافه کنند.
سپاهانی ها پس از جدایی فرکی به یک استحاله درونی رسیدند و توانستند نتایج درخشانی را با سرمربی جدیدشان کسب کنند و خود را به جمع مدعیان برسانند هرچند نتوانستند در رقابت با سرخ های آذربایجان و پایتخت کار زیادی از پیش ببرند.
این دیدار برای زردهای اصفهان هم اهمیت زیادی دارد و پیروزی در این دیدار می تواند آنها را به تکرار کسب عنوان فصل گذشته (چهارم) امیدوار کند تا حداقل عقبگردی را تجربه نکنند!
بی شک دوئل قلعه نویی و کرانچار هم یکی از جذابیت های این دیدار می تواند باشد. تقابل پر افتخار ترین تیم تاریخ لیگ با پر افتخارترین مربی لیگ!
تساوی در این دیدار هیچ سودی برای این دو تیم در بر نخواهد داشت ولی می تواند آبی های پایتخت را خوشبخت کند!

عادل جعفرموحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :