رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شروع به کار مجدد سایت نمایشگاه بین المللی تبریز و فک پلمب سالن های آن خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸ 27 April 2017
به گزارش تابناک  تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، حسین نجاتی اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مجدانه مسوولان استانی و در راس آن استاندار آذربایجان شرقی ، پیش از ظهر امروز طبق کمیسیون ماده 21 ( نحوه واگذاری اراضی ملی کشاورزی و منابع طبیعی در استان ) عرصه سایت نمایشگاهی به مدت یک سال به اجاره داده شد.

وی ادامه داد: در روزهای آتی نیز طی دیدار وزیر صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نحوه واگذاری قطعی سایت نمایشگاهی مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.

نجاتی در خصوص روند اجرای تقویم نمایشگاهی نیز اظهار داشت: تا این لحظه یکی از برنامه های تقویم نمایشگاهی به تعویق افتاده که با تلاش و همکاری مسولین نمایشگاه و این سازمان ، تاریخ جدید و نحوه برگزاری آن اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی بار دیگر ضمن تقدیر از اعضای کمیسیون ماده 21 ، از پیگیری های دلسوزانه استاندار آذربایجان شرقی و همچنین رئیس کل دادگستری استان مبنی بر رفع هرچه سریع تر مشکلات پیش روی نمایشگاه بین المللی تبریز قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری هر چه باشکوه تقویم نمایشگاهی شاهد رونق فضای کسب و کار در استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :