امام جمعه ی جهرم گفت: آنچه که مدیران شهری باید درنظر داشته باشند این است که به نسبت بودجه ی 3 هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز آیا شهر شیراز یکصد برابر شهر جهرم است؟
کد خبر: ۴۱۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 27 April 2017
تابناک فارس به نقل از پسین جهرم:آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه ی  جهرم در بیاناتی صریح و مهم در خصوص انتخابات شورای شهر  با اشاره به رعایت عدالت در توسعه ی شهری  گفت: افرادی که شخصا عادل نیستند نمی توانند شهر را عادلانه اداره کنند.

وی با اشاره به تصویب بودجه ی 30 میلیارد تومانی شهرداری توسط شورای شهر در سال گذشته گفت: این شما هستید که تصمیم می گیرد 30 میلیارد تومان را در اختیار چه کسانی قرار دهیدافرادی را انتخاب کنید که بتوانند این اعتبارات را محقق کنند تا حق مردم ضایع نشود.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: هیچ اداره یا نهاد دیگری در شهرستان به این میزان اعتبارات در اختیار ندارد و اعضای شورا باید بر اساس امانت داری این مبالغ را هزینه کنند.

امام جمعه ی جهرم با اشاره به اینکه تصمیم برای انتخاب اعضای شورای شهر آینده ی چهار سال پیش رو را رقم می زند و این به معنای مدیریت بیش از 120 میلیارد تومان در بحث مدیرت شهری است.

وی در پایان متذکر شد: آنچه که مدیران شهری باید درنظر داشته باشند این است که به نسبت بودجه ی 3 هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز آیا شهر شیراز یکصد برابر شهر جهرم است ؟چگونه شورای شهر شیراز اینچنین اعتباری را مصوب می کند و ما نمی توانیم یک صدم آن را محقق کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار