سرمربی سابق تیم ملی هاکی ایران گفت: با تلاشی که در یک سال گذشته انجام داده‌ایم موفق شدیم کارهای خوبی را برای انجمن پیشکسوتان در این شهرستان انجام دهیم.
کد خبر: ۴۱۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 27 April 2017
پیشکسوت ورزش گچساران از تلاش‌ برای خروج پیشکسوتان ورزش گچساران از انزوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نوروز حیدر رئیس هیأت پیشکسوتان ورزش گچساران ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان انسان‌هایی هستند که عمر و جوانی خود را برای افتخارآفرینی آن روز شهرستان گذاشتند.

وی ادامه داد: انجمن پیشکسوتان ورزشی شهرستان افتخار دارد که بتواند با جمع آوری و گرد آوری یادی از گذشته‌ها داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی هاکی ایران گفت: با تلاشی که در یک سال گذشته انجام داده‌ایم موفق شدیم کارهای خوبی را برای انجمن پیشکسوتان در این شهرستان انجام دهیم.

حیدری با تقدیر و تشکر از شورای شهر و شهردار گفت: سال گذشته قولی که داده شده بود از طریق این عزیزان قطعه زمینی در بهشت زهرا برای نام آوران ورزش اهدا شد.

وی با اشاره به منزوی شدن برخی از پیشکسوتان بیان کرد: پیشکسوتان باید از انزوا خارج شوند و این مسوولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

این مسوول ابراز کرد: همیشه باید یادمان باشد که روزی از این دنیا خواهیم رفت ولی باید تلاش کنیم و با تلاش خود نگاهی به تاریخ شناسنامه نداشته باشیم.

حیدری با اشاره به تجربیات پیشکسوتان اذعان کرد: پیشکوستان باید راهگشا باشند و امروز وقتی جوانان را می‌بینیم به آنها می‌گویم شما پیر هستید چرا که خموده شده‌اید.

وی با تأکید بر این که پیشکسوتان باید در مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی در جامعه شرکت کنند، اظهار کرد: پیشکسوتان باید تجربه خود را به جامعه عرضه کنند.

حیدری با اشاره به فعالیت انجمن پیشکسوتان این شهرستان تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان شهرستان یک انجمن غیر انتفاعی است و آمده‌ایم تا عاشقانه و صادقانه برای شما تلاش و کوشش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار