رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر گفت: آتش‎سوزی در یکی از پاساژهای این شهر با کمک آتش‎نشانان خاموش شد اما بررسی بیشتر برای جلوگیری از حوادث احتمالی، توسط کارشناسان در حال انجام است.
کد خبر: ۴۱۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 25 April 2017
حسین سراجی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: عصر امروز گزارشی از آتش‎سوزی در یکی از پاساژهای بهشهر جنب تخمه‎فروشی حاج علی داشتیم، هنوز علت این حادثه مشخص نیست و در حال بررسی هستیم و ممکن است به‎دلیل اتصال سیم برق باشد.
 
وی افزود: شروع آتش‎سوزی از طبقه همکف این پاساژ بوده است که منجر به آتش‎سوزی یا دودگرفتگی به یک واحد بانک و بخشی از ساختمان‎ها و واحدهای اطراف آن شد اما خسارت اصلی به فروشگاه لباس و بانک وارد شد.
 
رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر تصریح کرد: پنج دانش‎آموز نیز در طبقه سوم که کافی‎نت یا آموزشگاه بود، محبوس شده بودند که به سلامت از آنجا خارج شدند.
 
سراجی در پایان با بیان اینکه برای جلوگیری از حوادث احتمالی، کارشناسان آتش‎نشانی مشغول بررسی هستند، گفت: هیچ فردی در این حادثه دچار آسیب نشد، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان، علت این حادثه اطلاع‎رسانی می‎شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار