تیم فجرسپاسی شیراز در هفته پایانی (سی و چهارم ) این رقابت ها دوشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر خواهد رفت و برای بقا نیز باید از سد این تیم بگذرد و منتطر شکست تیم های خیبر خرم اباد و ایران جوان بوشهر باشد تا در دسته اول باقی بماند.
کد خبر: ۴۱۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 25 April 2017
به گزارش تابناک فارس:دیدار تیم های فجر سپاسی و فولاد یزد در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال دسته اول با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت.
 
با پایان یافتن این هفته تیم پارس جم جنوبی با 62 امتیاز قهرمان این مسابقات شد و به لیگ برتر صعود کرد و از بین تیم های سپید رود رشت ، گل گهر سیرجان و ملوان انزلی در هفته اخر یک تیم دیگر به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
 
در انتهای جدول هم تیم های استقلال اهواز و فولاد یزد به دسته دوم سقوط کردند و در هفته آخر نیز یک تیم از بین تیم های ایران جوان بوشهر ، خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی به دسته دوم سقوط خواهند کرد .
 
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
 
تبم فجرسپاسی شیراز در هفته پایانی (سی و چهارم ) این رقابت ها دوشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر خواهد رفت و برای بقا نیز باید از سد این تیم بگذرد و منتطر شکست تیم های خیبر خرم اباد و ایران جوان بوشهر باشد تا در دسته اول باقی بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار