فرماندار ویژه جهرم گفت: افزایش رونق تولید در حوزه بانوان کمک به اقتصاد خانواده و مصرف کالای داخلی است.
کد خبر: ۴۱۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 24 April 2017
علیرضا صحرائیان صبح دوشنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه ها و دستگاه های دولتی برای رشد و ارتقاء همه جانبه بانوان، اظهارداشت: دانشگاه ها و دستگاه های دولتی از ظرفیت های خوبی برخوردارند و باید در حوزه بانوان یک تقویم سالانه تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی بین بخشی و استفاده از امکانات موجود، قشر وسیعی از بانوان جامعه می توانند از برنامه ها استفاده کنند، افزود: بدون شک، ارتقاء سطح دانش زنان جامعه در عرصه های مختلف نظیر مهارت های زندگی، فرزند پروری، سلامت و تغذیه مناسب، آشنایی با روش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواردی از این دست، می تواند در کاهش آسیب ها و همچنین تربیت نسل های دارای سلامت روحی و جسمی بسیار موثر باشد.

به گفته فرماندار ویژه جهرم اجرای برنامه ها توسط دستگاه ها در حوزه بانوان با هماهنگی باکمیسیون بانوان و خانواده فرمانداری موجب تقویت و هماهنگی در برنامه ها است.

 صحرائیان در خصوص احداث پارک بانوان تصریح کرد: احداث پارک بانوان در جهرم، جزو وظایف اصلی شهرداری است که باید در دستور کار قرار گیرد و انجام شود.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک خانواده بهتر از پارک بانوان جوابگو است و باید در این زمینه کارشناسی شود، ادامه داد: این مهم به همت شهرداری و با پیگیری شورای اسلامی شهر باید در اسرع وقت و در نیمه اول سال ۹۶ اجرایی شود.

وی رونق اقتصادی و تولید انبوه را موجب ایجاد اشتغال مضاعف عنوان و خاطرنشان کرد: افزایش رونق تولید در حوزه بانوان کمک به اقتصاد خانواده و مصرف کالای داخلی است و ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین نتایج حمایت از تولید داخلی است که این امر باید تحقق یابد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم زیبا سازی و نقاشی بر روی دیوار های شهر توسط یک بانو را ابداع مثبت ذکر و اضافه کرد: زیبایی شهر در سایر نقاط شهر نیز به منظور تقویت مبلمان شهری و زیباسازی است و این طرح باید استمرار داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار