مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: طی ۲۳ سال ۱۵۲۷ باب مدرسه در فارس ساخته شده است.
کد خبر: ۴۱۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 24 April 2017
احمد دست‌نیان ظهر یکشنبه در نشست خبری فعالیت های سال گذشته و جاری بازسازی مدارس فارس یادآور شد: : تعداد پروژه‌های اجرا شده از ابتدای تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس تاکنون ۱۵۲۷ باب در قالب ۸ هزار و ۹۸۵ کلاس درس بوده است.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز فارس از ابتدا تاکنون بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان در بحث مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس کمک کرده‌اند.

مدیر کل نوسازی مدارس فارس با اشاره به اینکه از سال ۷۸ تاکنون همواره خیرین در کنار مجموعه نوسازی مدارس حضور داشتند، گفت: تعداد خیرین حقوقی ۳۰۰ نفر و تعداد خیرین حقیقی بیش از ۳۳۵۰ نفر است که از این تعداد ۳۵۰ نفر بانو هستند.

دست نیان یادآور شد: در سال ۹۵ بالغ بر ۷۳ باب مدرسه در قالب ۳۷۰ کلاس درس در زیربنایی حدود ۵۱ هزار مترمربع احداث و تحویل داده شده و ۹۳ پروژه دولتی و ۱۴۰ پروژه مشارکتی نیز در دست اجرا داریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری تاکید کرد: مدارس کپری در فارس نداریم اما ۳۰۰ مدرسه خشت و گلی و سنگ و گلی وجود دارد که به مراتب خطرناک‌تر از مدارس کپری بوده و در زمان حادثه به طور حتم خسارت های جانی وارد خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مجمع خیرین مدرسه ساز در فارس، گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، ۶ اردیبهشت ما برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار